Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS in Beeld, video's

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

In dit nieuwe filmpje leggen we begrijpelijk, maar toch uitgebreid, uit hoe de diagnose MS gesteld wordt.

Afbeelding
(Klik op het plaatje. Video in het Nederlands met Nederlandse ondertitels.)
Bram_MSinbeeld

[Filmpje] Hoe wordt de diagnose MS gesteld?

Bericht door Bram_MSinbeeld »

In dit nieuwe filmpje leggen we begrijpelijk, maar toch uitgebreid, uit hoe de diagnose MS gesteld wordt.

Afbeelding
(Klik op het plaatje. Video in het Nederlands met Nederlandse ondertitels.)

(Moderators, ik heb dit onderwerp hier geplaatst omdat het zeer passend is voor dit onderdeel van het forum. De link staat ook hier maar ik ben bang dat hij daar niet direct gevonden wordt.)
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Naar aanleiding van een forum-post hebben we een filmpje over dit onderwerp opgenomen.

Afbeelding

Ik vind het zelf een heel leerzaam filmpje en ik kan het iedereen aanraden.
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Dit is een filmpje over hoe klinische studies werken. Ik heb besprak het ook in deze forum-post.

Afbeelding
Bram_MSinbeeld

REGEN-Cov voor mensen met MS?

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Sommige mensen met MS die bepaalde medicatie gebruiken hebben deze week een brief ontvangen van hun behandelaar over REGEN-Cov. Wat is dat en hoe werkt het?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 27 nov 2021, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst naar MS in Beeld video's
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

@Qanuk00 & @Toeter
Ik vind het niet overzichtelijk dat de informatie over REGEN-Cov nu hier staat.
Dat was denk ik niet wat @Marina bedoelde in dit topic.
Marina

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Marina »

@Bram_MSinbeeld en @Qanuk00 ik heb jullie een pb'tje gestuurd hier over.
AngelNoa

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door AngelNoa »

ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet iets zou zeggen...maar wie weet ben ik niet de enige; ik vind de filmpjes eerlijk gezegd helemaal niet zo duidelijk. Nog veel moeilijke taal en veel te lang...ik kijk dus ook niet meer...

ik lees vooral positieve dingen over de filmpjes dus misschien ligt het aan mij, maar ik wilde het toch even gezegd hebben ;-)
Job

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Job »

Super: de uitleg in het filmpje over het beloop vanMS. Ik vind het een mooie aanvulling in dit forum waarin ik al jaren zo nu en dan binnenwandel, om maar in het caféthema te blijven. De laatste tijd ben ik meer actief op facebook in de besloten ocrevusgroep maar jou filmpjes zoek ik regelmatig op. Bedankt daarvoor!
Bram_MSinbeeld

Een nieuwe remyelinisatie-studie, wat betekent dat voor ons?

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Iemand vroeg me wat het bericht dat de MS society op internet zette over een remyelinisatie-studie met twee al bestaande medicijnen voor ons kan betekenen. Ik leg het uit in dit filmpje.

Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp