Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

NPO - Neuro Psychologisch Onderzoek

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
M&MS

Bericht door M&MS »

Herkenbaar.

Bij mij konden ze ook niet aanwijzen waar het mis ging. De oorzaak was bekend.

Natuurlijk presteerde ik niet meer, maar er werden alternatieve dingen bedacht zoals het archief opruimen (bukken, overein, bukken overeind, en dat terwijl ik een evenwichtsstoornis had en heb), of veelvuldig trap op en af, terwijl dat al mijn kracht kostte, of iets wat nog wel goed ging, maar mijn uiterste concentratie vroeg en dan regelmatig storen, of dingen laten vallen achter mij.

Dat was de reden waarom ik weigerde toe te geven dat het niet meer ging.

Uiteindelijk werd de reden van mijn afkeuring het feit dat ik niet meer zou kunnen autorijden. Ik had mijn OZO al gehad en was blind aan één oog.

Mijn werk was 22 km van mijn huis. Ze gaven mij geen toestemming om vanuit huis te werken. Maar lieten mij wel naar de Arbo gaan op zo'n 80 km afstand.

Als ik mij daar niet zou melden hadden ze grond om mij te ontslaan. Dus ik ging en hoewel moe, hebben ze mij daar niet op kunnen betrappen.

:giegel: Hoewel ik inmiddels al ruim 2 jaar in de WIA zit, betrap ik mij erop dat ik nog regelmatig kijk naar de faillissementsverklaringen in de hoop dat ik de naam van mijn werkgever zie, of het bedrijf.
Luca76

Bericht door Luca76 »

gisteren was het dan zover...het hele weekend extra rustig aan geen afpraken, geen h.h. taken en extra geslapen dit ook maandag gedaan en 15.00 was het dan zover.

voor mijn gevoel ging het goedl...had het niet beter kunnen doen, nu maar kijken of het genoeg is...

was na die twee en een half uur wel helemaal op en leeg. heb daarna niets meer kunnen doen, was uitgeput..ook vandaag ben ik nog op....

dat is in ieder geval al wel duidelijk voor ons...ruim twee uur geconcentreerd zijn kost me het weekend van tevoren, de dag zelf en nog minimaal een dag erna *verdrietig hierover*...
shandy49

Bericht door shandy49 »

Nou Luca, ik vind dat je goed gedaan hebt wat de uitslag ook zal zijn.

Zelf heb ik er weken over gedaan :o
Soms een half uurtje dan eens een kwartier.
Langer lukte gewoonweg niet.

Zag de zwart/wit tekst in kleur.
Het geblokte truitje van de onderzoekster draaide als een wilde in het rond.

En toch was het resultaat niet eens schokkend slecht :D

Piet

Ps 1 keer moest ik zelfs met taxi naar huis ipv de scoot:(
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik heb het in 3x gedaan.:haha:

Het eindresultaat was dus veel slechter dan ik had gedacht en verwacht.

Maar ik zou het best nog eens wllen doen om te kunnen vergelijken.;) (hoewel ik weet dat ik het nu nog slechter zou doen, dus ik vraag het ook maar niet aan, kan slecht tegen teleurstlling:o )
Luca76

Bericht door Luca76 »

[QUOTE]Zelf heb ik er weken over gedaan
Soms een half uurtje dan eens een kwartier.
Langer lukte gewoonweg niet.

Zag de zwart/wit tekst in kleur.
Het geblokte truitje van de onderzoekster draaide als een wilde in het rond.
[/QUOTE]

grr stomme Ms ook :aaitje:

het viel ook niet mee om het te vol houden, op een gegeven moent dacht ik dat ze ging zeggen dat we klaar waren....maarre ze wilde dus zeggen dat we op de helft waren:huh:

maar goed het is achter de rug.. nu maar afwachten. Maar ik moet eerst nog een enorm pak vragenlijsten invullen...dit is ook een onderdeel maar dat mag ik gelukkig thuis doen:)

[QUOTE]Het eindresultaat was dus veel slechter dan ik had gedacht en verwacht.

Maar ik zou het best nog eens wllen doen om te kunnen vergelijken. (hoewel ik weet dat ik het nu nog slechter zou doen, dus ik vraag het ook maar niet aan, kan slecht tegen teleurstlling )
vandaag 11:56[/QUOTE]
ja dat is echt grrr:brul: als je beter verwacht had!
wat ik trouwens ook begreep van haar is dat ze de uitslagen vergelijkt ;) metuitslagen van personen met "hetzelfde" niveau als jezelf

dus ik heb MBO gedaan...nu maar hopen dat ik domme MBO"er tref:haha:
Rond 12.00 tot 14.00 compleet in coma gevallen op de bank dus zo na me tigste bakkie koffie eens eenn half uurtje in mijn eerste vragenlijst duiken;)
Luca76

Bericht door Luca76 »

Jeetje criminelen dat valt niet mee zeg die vragenlijsten.....pfffff:(
Roely

Bericht door Roely »

om gek van te worden hè :ster:

mijn uitslag was destijds wel verrassend, bleek wel een iets hoger IQ te hebben dan normaal maar ik vergat wel dat mijn kont van achteren zat en niet van voren, nou dan ben je lekker slim zeg :D
Luca76

Bericht door Luca76 »

[QUOTE]hoger IQ te hebben dan normaal maar ik vergat wel dat mijn kont van achteren zat en niet van voren, nou dan ben je lekker slim zeg [/QUOTE]

Pfff hahaha :D
Ekster

Bericht door Ekster »

Waarom krijgen jullie deze onderzoeken eigenlijk. Bij mij heeft nog nooit iemand het er over gehad om dit maar eens te gaan doen.

Op grond van wat voor klachten heeft jullie arts gezegd dat jullie dat moesten doen?
Sara

Bericht door Sara »

Ekster,

ik heb zelf 't initiatief genomen, omdat ik vond dat ik op m'n werk problemen had met concentratie en wat langer dan een paar uur werken.

Op dat moment kwam er niks bijzonders uit het NPO, trouwens, behalve dat ik twee dagen hondskapot was.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp