Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ronnie1969

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
ronnie1969

Ronnie1969

Bericht door ronnie1969 »

Goedendag allen.

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum en hoop wat meer info te vinden en eventueel te delen.

Ik kom uit 1969 getrouwd, 3 kinderen en 1 (soms 2, woont in periodes bij ons) pleegkinderen, 2 kleinkinderen hond en 4 katten.

Sinds begin 2016 had ik last met lopen, moest altijd bijstappen. Problemen met evenwicht. Ik sporte fanatiek, hardlopen, crossfit en circuit training.
Ik merkte gewoon dat het telkens moeilijker werd. September dat jaar naar de huisarts gegaan en doorgestuurd naar een neuroloog. Na 3,5 jaar, 4 verschillende ziekenhuizen en neurologen, 15 MRI's en tal van andere onderzoeken kwam uiteindelijk de oorzaak van mijn telkens grotere probleem.

MS

Was een klap maar ook opgelucht dat er een naam aan hing. Diagnose was uiteindelijk PPMS.

Nu ruim 2 jaar verder kan ik amper nog lopen (met rollator)
Buiten een scootmobiel
Spalk om mijn voet
Traplift om naar boven tekomen.

Maarja we moeten het er maar mee doen.

Tot zover de voorstel ronde.

Tot later,
Gr ronald
Bram_MSinbeeld

Re: Ronnie1969

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Welkom!
Andra

Re: Ronnie1969

Bericht door Andra »

@Ronald, welkom.
Dit forum is een rijke bron van informatie en ervaringen - goede plek om info te vinden. Met delen ben je al begonnen door je voor te stellen :goed: Je hebt al een hele reis gemaakt, de afgelopen jaren.
Groet, Andra
Steenbokje76

Re: Ronnie1969

Bericht door Steenbokje76 »

Hi Ronald,

Welkom!
Spijtig om te horen dat het zo snel is gegaan bij jou en dat ze het niet eerder ontdekt hebben.
Maar je zegt het heel goed, 'we moeten het er mee doen'. Daar klinkt toch een positieve noot in. :thumbup:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Ronnie1969

Bericht door Qanuk00 »

Hi Ronald,

Welkom op het forum! Naar wat ik lees voor jou een heel turbulente tijd geweest en met een groot gezin nog altijd is, heftig hoor!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp