Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Marina »

Fijne kerst iedereen!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door D-Cheryl »

Mijn vader is de dag voor kerst onverwacht opgenomen, en ineens moest de helft van de familie in quarantaine. Dit is de eerste dag na 7 dagen dat ik niet voor pap bezig hoef: de afgelopen dagen waren een grote waas van regels uitzoeken, coördineren en afstemmen, kleding regelen, wasprotocol opstellen... en ergens tussendoor voor mezelf boodschappen doen, koken, en slapen!! En mijn lichaam is er nu even klaar mee.

Gelukkig gaat het beter met hem, en kan ik even 'niks' doen op de bank vandaag.
Steenbokje76

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Steenbokje76 »

@ D-cheryl
Jeetje zeg wat naar dat je vader is opgenomen. :(
Gelukkig voor jou dat je het vandaag even wat rustiger aan kan doen. Je zal wel doodmoe zijn.

Heel veel sterkte de komende dagen!!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door D-Cheryl »

Dank je Steenbokje.
Hij ging in eerste instantie niet naar het zkh voor COVID maar moest met spoed opgenomen en geopereerd worden voor een ander probleem. Bij opname stelden ze toch vrij onverwacht de COVID vast, die hem nu in het ziekenhuis houdt.

Ik ga inderdaad rustig aan doen, en even mijn lichaam uit de 'alert!'-stand laten komen. Alle spieren staan strak en zijn pijnlijk.
Morgen zelf de booster halen.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Klick »

dat is heftig er komt dan opeens van alles op je af en dan vergeet je vaak jezelf, logisch, het kan soms niet anders…
sterkte!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Marina »

Jee @D-Cheryl, wat rot dat je vader is opgenomen en dan ook nog met covid erbij :( . En wat een stress en gedoe allemaal voor jou om ook nog van alles te moeten regelen en doen :ster: pfffft!
Ik hoop dat je lichamelijk en mentaal gauw weer een beetje tot rust komt nu en de stijfheid snel weer verdwijnt..
Sterkte, beterschap en beterschap nog voor je vader!
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Qanuk00 »

@D-Cheryl Pfffh, dat is geen fijn nieuws zeg ... hopelijk vanavond toch een rustig oudejaarsavondje en een beter 2022! Sterkte!

En voor over een uur 00:01 uur - goedemorgen allemaal en de beste wensen voor 2022!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp