Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door D-Cheryl »

Ik wist in eerste instantie ook niet wat me allemaal overkwam hoor, en wist ook niet dat het evenwichtsorgaan een zintuigelijk orgaan was. Na een paar maanden kwam een nichtje met de term - zij had het zelf ook als gevolg van een ongeluk en herkende mijn klachten (terwijl ik steeds dieper wegraakte in die spiraal), en na 5 maanden op de wachtlijst voor de revalidatiearts bevestigde hij dit inderdaad.

Lang verhaal en veel behandeling daarna in het kort: ik snap nu sneller wanneer en wat er gebeurt, en hoe ik in kan grijpen om erger te voorkomen. Het is lastig, maar ik kan mijn leven er wel naar inrichten gelukkig.

Een dag als vandaag -windstil en bewolkt- vind ik een fijne dag: ik heb de boodschappen weer binnen voor deze week. :thumbup:
Marina

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Marina »

D-Cheryl schreef: 03 nov 2021, 11:35ik snap nu sneller wanneer en wat er gebeurt, en hoe ik in kan grijpen om erger te voorkomen. Het is lastig, maar ik kan mijn leven er wel naar inrichten gelukkig.
:knuffel: Goed om te lezen !
Een dag als vandaag -windstil en bewolkt- vind ik een fijne dag
Snap ik (nu) !
(Herken het wel van een periode vroeger dat ik, door overmatig blozen om niets :oops: , liever een koude, bewolkte dag had omdat het dan minder was terwijl ik eigenlijk zo van de zon houd..)
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Qanuk00 »

Goedemorgen allemaal.... deze week waardeloze nachten, maar ik kan nu eindelijk even meeschrijven. Het is immers ochtend!

Ik schrok niet zo van het COVID nieuws, zat in de lijn der verwachting. Ik heb inmiddels mijn wekelijkse bezorgbundel weer braaf opgepakt, geen uitjes meer naar de supermarkt. En overal mondkapje op. Nu maar weer wachten op de 3e booster.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Marina »

Goede late morgen ;) allemaal!

:yes: vanmiddag eindelijk weer de kans om mooie zonnige herfstkleurtjes te gaan fotograferen in het bos :)

Een fijne dag iedereen!
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Qanuk00 »

Goedemorgen allemaal (ja ... ik ben net wakker...) :p

Vandaag een rustdagje, dus even lekker rustig wakker worden. Planning is om even een rollatorrondje met de hond te gaan doen en verder wat creatiefs doen met een muziekje op. Fijne dag allemaal! :zon:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Liek

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Liek »

Goedemorgen allemaal en een fijne zondag :-D
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door miszzwen »

miszzwen schreef: 12 okt 2021, 11:10 Hallo,
Heb paar dagen geleden te horen gekregen van de longarts
Dat ik Sarcoïdose heb. 😭
En richtig UMC Utrecht er voor moet voor een kuur. 😭

Maar eerst gaan ze in Utrecht het ook onderzoek.


Goedemiddag.

Groot gedeelte van de onderzoek is inmiddels gedaan!

Bloed onderzoek is
Goed behalve dat de Sarcoïdose iets verhoogd is.

Ze hebben van uit Tilburg lymfeklieren en schildklier opgestuurd.

En in maart waren de lymfeklieren ( waar de Sarcoïdose op zit)
Zeer actief.

En nu hebben ze het in Utrecht nog is onderzocht.
En nu is de Sarcoïdose bij de lymfeklieren rustig.
En hoef ik geen kuur!

Wel moet ik nog eens een MRI voor me hart.
En kijken ze hoe het nu met met hart is.
En tuurlijk kijken ze of de Sarcoïdose bij het hart ook rustig is
Maar dat is voor later....

( PS blij dat ik toch nog goed nieuws heb naar de onrustige tijd :klap: :joepie: )
Marina

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Marina »

Dat is goed om te lezen. Fijn Miszzwen dat je na al het minder goede nieuws toch ook goed nieuws hebt gekregen nu :knuffel: !
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Allemaal een Fijn Kerst Feest en geniet er van en met elkaar.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door Klick »

merry christmas iedereen 🎄🎄🎄 :zon: :zon: :zon:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp