Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Welkom Februari.

Vandaag Naar de Fysio.

Fijne Dag/Week allemaal.
aheijm

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door aheijm »

Hi, Ik ben Arjan, is dit n soort kletsplatform?
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemorgen,

voor mijn doen nogal vroeg, vanwege voor de monteur die onze CV komt inspecteren / onderhouden.

Verder geen grote plannen... een paar boodschappen moet ik wel in huis halen, hopelijk kan 't tussen de buien door ..

Een fijne dag allemaal!
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

goedemorgen allemaal
eerst maar ff ☕️☕️☕️ en daarna de hond uitlaten voor de regen komt. Ik hoop dat dat droog gaat lukken.
Klick

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Klick »

aheijm schreef: 01 feb 2021, 14:53 Hi, Ik ben Arjan, is dit n soort kletsplatform?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Dit is het topic waar we elkaar een fijne dag wensen en vertellen wat we op de planning hebben staan voor vandaag.

Als je iets wil bespreken wat niet direct met ms te maken heeft dan is de huiskamer vaak wel een goede plek om een topic te zoeken/starten. En a
s je twijfelt zet het gewoon bij je post, iedereen snapt dat een nieuwe gebruiker de weg moet zoeken ;)
Sara

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Sara »

Goedemiddag!

Een semi-pyamadag vandaag. Lekker niksen en niet naar buiten.

Een fijne dag toch allemaal!
klooriaantje

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door klooriaantje »

Goedemorgen.

Vandaag Beginnen ze met de Vloer te Vernieuwen.

Oude er uit en Nieuwe er in.

Fijne Dag/Week Allemaal.
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Ik dacht vandaag weer even buiten te komen, maar ik probeerde het net even op het balkon en het is me toch koud! Even een mezenbol en een netje nootjes opgehangen, en wat appelschillen neergelegd voor de vogeltjes en toen vlot weer naar binnen.

Virtueel applausje voor de huishoudelijke hulp die vanochtend gewoon kwam: ze woont 10-15 minuten lopen van mij, maar ook dat is nu KOUD!
aheijm

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door aheijm »

Dank je , wist niet war de bedoeling was met dit topic. Nu weet
ik t!
aheijm

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door aheijm »

Dank je, was/ben echt zoekend dus niet negatief bedoeld!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp