Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Goedemorgen allemaal 2021

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Rozemarijn

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Rozemarijn »

Ik snap wel wat je zegt hoor, dat ervaar ik ook wel een beetje zo qua zonlicht en de schepte daarvan, maar de rust die de duinen en de zee mij geven is echt even heerlijk bijkomen☺️

Lieve mensen ik wens jullie een fijne, pijnloze en sterke stabiele herfstvakantie knuffels😘
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Zo kopje thee drinken.
& Daarna voor een paar uurtjes werken.

Fijne dag allemaal!
Marina

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Marina »

Rozemarijn schreef: 14 okt 2021, 18:01 ...maar de rust die de duinen en de zee mij geven is echt even heerlijk bijkomen☺️

Lieve mensen ik wens jullie een fijne, pijnloze en sterke stabiele herfstvakantie knuffels😘
Dank je wel Rozemarijn en jij ook een hele fijne, en vooral ontspannende tijd gewenst aan de (heerlijke rust van de) kust ;) :zon: !

Een fijne, droge, middag gewenst nog iedereen!
Rozemarijn

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door Rozemarijn »

Marina schreef: 15 okt 2021, 12:35 Dank je wel Rozemarijn en jij ook een hele fijne, en vooral ontspannende tijd gewenst aan de (heerlijke rust van de) kust ;) :zon: !

Een fijne, droge, middag gewenst nog iedereen!

Bedankt lieve Marina😘
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door D-Cheryl »

Al 10 dagen hoofdpijn, dus de huisarts maar eens gebeld.
Ik kan vanochtend nog terecht gelukkig, wel bij een inval-arts, maar ben benieuwd of hij er iets van maken kan. :hmmm:
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemiddag,

Nu bij UMC Utrecht!

Zo een afspraak!

Fijn dag allemaal! 😉
miszzwen

Re: Goedemorgen allemaal deel 67

Bericht door miszzwen »

Goedemorgen,

Nu thee Drinken.

En zo dadelijk richting werk!

Fijne dag allemaal!😉
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door D-Cheryl »

Vandaag uitslag van de controle-MRI. Dadelijk (naar voorbeeld van Leeuwtje-nl) even een taartje halen voor de msvp en neuroloog, als dank voor 10 jaar begeleiding - mijn MS-verjaardag is over twee weken.

De hoofdpijn die ik had is weg, maar de huisarts vond wel dat ik dit aan moest geven bij de neuroloog, dus die staat op mijn lijstje.

Daarna nog naar de ergotherapeut, goed gevulde ochtend!
leeuwtje-nl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door leeuwtje-nl »

:haha: Ze worden vast blij van ons!
D-Cheryl

Re: Goedemorgen allemaal 2021

Bericht door D-Cheryl »

Ik had een klein appeltaartje meegenomen, volgens mij was ze verrast en stelde ze het echt op prijs.
Goed idee Leeuwtje. :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp