Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Marina schreef: 09 sep 2021, 08:56 Wat was die bijzondere maanstand eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar.
Zomaar een site: https://www.vollemaankalender.nl/nieuwe ... te-aarden/

En gezien mijn geboortehoroscoop viel hij voor mij 3x zo krachtig. ;)
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

Dank je voor je toelichting @leeuwtje-nl, interessant! Had het met harde aspecten te maken naar persoonlijke planeten (de maan in je geboortehoroscoop?) o.i.d.?
(Heb mij ook bezig gehouden met astrologie.)
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

Wil even melden dat mijn klacht bij het AOV (Valys) snel en serieus is behandeld, ik excuses heb gekregen er actie is ondernomen door een officiele waarschuwing aan het bewuste vervoersbedrijf en ik het geld van de reis terug krijg :) :thumbup: . Melding doen kan dus zeker lonen!
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Marina schreef: 09 sep 2021, 10:35 Had het met harde aspecten te maken naar persoonlijke planeten (de maan in je geboortehoroscoop?) o.i.d.?
Beetje off-topic wordt het wel, haha! Ik weet er zelf weinig van. Maar las ergens dat als zon of maan in Maagd staan in je geboortehoroscoop, dat je dan extra beïnvloed wordt. En die staan bij mij inderdaad allebei daar. ;-) Maar verder snap ik er weinig van! :haha:
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Ik snap ineens waarom ik maandagavond eindelijk die twee dozen met jeugdherinneringen die ik 2 maand geleden van mijn ouders kreeg heb uitgezocht en opgeruimd. :ogen:
1207

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door 1207 »

leeuwtje-nl schreef: 08 sep 2021, 18:45 Dat is een tegenvaller, 1207! Misschien melding van je onvrede maken bij de vervoerder?
krijg je het standaardantwoord dat men bezig is met de omschakeling en 90% al aangepast is :)
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

leeuwtje-nl schreef: 09 sep 2021, 14:41 Beetje off-topic wordt het wel, haha! Ik weet er zelf weinig van.
Ah OK. Sorry voor het off-topic zijn :oops: .
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

46 jaar en nog nooit wat aan mijn tanden gehad (ja 1 afgebroken voortand en daar is een stukje aan gezet).

nu heb ik ineens een gat in mijn verstandskies en die moet van de week getrokken worden. Mennnnnnnnnnnn ik vind het doodeng want ik heb niks met verdovingen en nou ja...vreselijk stressvol dus. Mag van de tandarts wel oxazepam nemen van te voren. Nou...hopelijk helpt dat...

bleh ben dr misselijk van :-(((
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

Wat naar dat je er zoveel stress door hebt :(.
Heb je soms nare ervaringen met verdovingen dat je er 'niets mee hebt'?
Mocht het misschien angst voor de injectie zijn: ik weet niet hoelang geleden je laatste verdoving was, maar het is zo dat er tegenwoordig steeds dunnere naaldjes worden gebruikt en de prik dus ook steeds minder pijnlijk is geworden.

Ik kan je ook vertellen in ieder geval dat mijn ervaring met oxazepam is dat het echt veruit het beste werkte van de 'pammetjes' die ik heb geslikt. Ik werd er echt ontspannen van ook al was ik van tevoren super gespannen.

Succes en ik hoop dat je wat kunt ontstressen!
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

naalden en ik zijn geen vriendjes nee...

ik ken de verdovingen van het weghalen van moedervlekken; ik neem aan dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn. Het duurt me altijd te lang (al zijn het in realiteit slechts enkele sec duren).

en dan dat gehannes in je mond bah, ik verdraag niks in mijn mond

maar goed, ik neem vrijdag een pammetje en dan rijdt mijn zusje me op en neer. En dan maar zien...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp