Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

Jeetje D-Cheryl...
Wel fijn dat ze het in ieder geval ruimhartig heeft toegegeven, maar wat zonde van de stress en energie dat dit je allemaal heeft gekost :stil: !
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Klick schreef: 30 jun 2021, 10:45 heb je je ouders al verteld?
Ja, meteen! Ik had verwacht dat mijn broer alleen kwam, maar ineens waren ze er samen. Terwijl ze de dag ervoor geschreeuwd had dat we haar niet op de verjaardag hoefden te verwachten, dus ik heb even kort aangegeven dat ik het wel even door wilde geven dat ze nu samen kwamen.

Ik vond het vooral sneu voor mijn vader: de vorige keer, een jaar of twee geleden, ging ze (ik denk op mijn moeders verjaardag) zo tegen hem tekeer. En het was zijn feestje, hij werd 75: daarom hadden we alles versierd met vlaggetjes en ballonnen.

De eerste verjaardagsvisite samen na 1,5 jaar corona zullen we in ieder geval niet snel vergeten... :gek:
Klick

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Klick »

wat jammer toch dat mensen die wel energie hebben er zo slecht mee om gaan.. al dat moeilijke gedoe om niks..

goed van je dat je je ouders alles doorgaf!
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Iets met bijzondere maanstand vannacht, hevige slapeloosheid, veel te korte nacht, toenemende warmte-intolerantie, veel pijn, en bijna verlangen naar een rolstoel vandaag. :grrr: :grrr: :grrr:
Klick

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Klick »

och @leeuwtje-nl wat vervelend! hoe is t nu? vannacht beter geslapen?
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Gelukkig weer een goede nacht gehad en fysiek iets beter in elkaar vandaag. Gisteren wilde ik echt een rolstoel, vandaag zou een rollator ook wel voldoende zijn. :haha: Net wel weer paard gereden, al was het in aangepaste vorm. Mijn fanatisme moest ik echt loslaten, daarvoor doen mijn benen het te slecht. Maar wel fijn om toch met een paard bezig te kunnen zijn en wat beweging te hebben.
1207

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door 1207 »

door defecte op handbike een keertje openbaar vervoer proberen
de lijn, Vlaanderen

naar eigen zeggen is 90% vd bussen/trams/haltes aangepast.
de praktijk? voor 2 heen en weer ritten en heb 5 trams/bussen meoten laten gaan
3x ok en de 2e terugrit dan maar manueel gerold (bewust afstanden wat korter gehouden)
Klick

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Klick »

leeuwtje-nl schreef: 08 sep 2021, 10:13 Gelukkig weer een goede nacht gehad en fysiek iets beter in elkaar vandaag. Gisteren wilde ik echt een rolstoel, vandaag zou een rollator ook wel voldoende zijn. :haha: Net wel weer paard gereden, al was het in aangepaste vorm. Mijn fanatisme moest ik echt loslaten, daarvoor doen mijn benen het te slecht. Maar wel fijn om toch met een paard bezig te kunnen zijn en wat beweging te hebben.
fijn dat je weer wat meer kan!
fanatisme, tsja dat is soms handig maar soms ook niet…
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Dat is een tegenvaller, 1207! Misschien melding van je onvrede maken bij de vervoerder?
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

Fijn dat het al iets beter gaat met je @leeuwtje-nl en je toch hebt kunnen paardrijden zij het in aangepaste vorm.
Wat was die bijzondere maanstand eigenlijk? Ben daar wel benieuwd naar.

@1207 wat vervelend zeg :hmmm: ! Ik zou daar ook melding van maken.

Onlangs zelf een reis gemaakt met het alternatieve OV. Moest helaas in een busje met 2 tamelijk hoge treden voor in-/uitstappen. Niet handig voor mensen die slecht ter been zijn :nee: De reis duurde daarbij 3.30 uur terwijl hier 2.15 uur voor stond, dankzij onlogische planning van de route. Normaal duurt zo'n reis anderhalf uur..

Er valt nog heel wat te verbeteren in het OV en AOV voor minder valide mensen helaas.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp