Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
shandy49

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door shandy49 »

Ik lig hier in bed flink te balen , klagen, mopperen enz.
Zo dit moest ff.

Piet
Klick

Bericht door Klick »

dat mag hoor.. daar is dit topic voor ;)
waarom baal je?
(alleen als je het wil delen..)
shandy49

Bericht door shandy49 »

Lang verhaal Klick ,
3 weken geleden gingen mijn voeten sneller dan gepland.
Resultaat : Piet op zijn platte b..... en een gebroken heup.

Nog in de ambu krijg ik te horen dat mijn bloedsuiker op 30 zit.
voor mij was dat nieuw .
Op de eerste hulp : Meneer U heeft behoorlijke hartritmestoornis.
En uw bloeddruk is veel te hoog.
Binnen 2 uur had ik dus naast mijn vriendje MS 4 aandoeningen erbij.

Dus insuline spuiten en de medicatie komt met kiloknallers het huis binnen.
Ik dus niet blij.

Piet
Billy

Bericht door Billy »

Jeetje zeg, sterkte!
gertrud

Bericht door gertrud »

piet wat een ellende zeg, heel veel sterkte

groetjes Enny
Klick

Bericht door Klick »

jeetje wat heb je veel meegemaakt zeg!
dat is flink schrikken
hele bak medicatie natuurlijk en dan ook nog de pijn van je heup..
wat een einde van 2019
ik hoop dat de medicijnen goed aan slaan en dat alles onder controle is inmiddels! en dat door alle stress en gedoe je ms niet al te lastig doet!
je mag best balen..
sterkte!!
Knillis

Bericht door Knillis »

Oei Piet, dat is geen goed bericht. Je hebt nu wel plots heel veel over je heen gekregen en het is te begrijpen dat je vreselijk de pest in hebt. Ben je inmiddels wel weer in je eigen huis of was dat niet mogelijk. Krijg je voldoende thuiszorg want ik neem aan dat je zelf weinig tot niets kunt? Hopelijk herstelt alles weer zo goed als het kan zodat je op termijn toch weer een beetje mobiel wordt en je op je scoot naar buiten kunt. Sterkte en mopper hier voorlopig maar rustig verder hoor, misschien lucht dat toch een klein beetje op.;)
Sara

Bericht door Sara »

Allemachtig Piet, dat is wel héél veel ineens. Ik hoop dat je genoeg hulp hebt nu.

Heel veel sterkte!
Suzan

Bericht door Suzan »

Ach Piet, Wat krijg jij ineens een hoop bagger op je bord... En dat je baalt is niet meer dan normaal. Zelfs de meest blije eikel zou hier niets positiefs uit halen.
Maar nu hopen dat je snel je leven weer in wat rustiger vaarwater gaat krijgen. Sterkte er mee. :knuffel:
Marina

Bericht door Marina »

Jeetje.. daar word een mens bepaald niet blij van :moe:, logisch en natuurlijk mag je dan mopperen en klagen!
Een schrale troost misschien, maar in ieder geval zijn het klachten die - door de medicatie - vanaf nu (langzamerhand) weer over zullen gaan of in ieder geval waarschijnlijk niet zullen verslechteren maar eerder zullen verbeteren. Veel sterkte gewenst!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp