Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast deel 2

Alles omtrent voeding en supplementen
de echte willem

Normast deel 2

Bericht door de echte willem »

nog een keer Normast

in dit centrum [url]http://www.neuropathie.nu/multipele-scl ... dheid.html[/url] wordt Normast met veel succes toegepast

ik heb het vorig jaar 3 maanden gebruikt maar niks van gemerkt

zijn er hier nog die het op eigen houtje gebruiken en wat zijn de ervaringen?

Willem
RoOsJe *59

Ik niet

Bericht door RoOsJe *59 »

Ik niet

Dag Willem

Ik heb het niet geprobeerd, ik wilde dat wel, maar ja.....
De portemonnee he.
Ekster

Bericht door Ekster »

Marco Heerings (ms-verpleegkundige in het UMCG) raadde mij het middel af. Hij vond dat er stoffen in zaten die zelfs nadelig voor de ms zouden kunnen zijn.

Verder heb ik er geen ervaring mee, maar dit wou ik even delen hier.
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Ik gebruik geen Normast, maar de pure vorm van palmitoylethanolamide. Namelijk PEAPure. Dit is zonder magnesiumstearaat of sorbitol. Behoorlijk duur ja. Maar het proberen waard...

Het is een lichaamseigen stof, dus geen stoffen die slecht zouden zijn voor MS.

Ik ben nu meer dan een maand bezig, maar ik merk geen verschil. Ben van plan het 3 maanden te gebruiken. Als ik dan nog geen verschil merk, stop ik er weer mee.

Meer info voor geïnteresseerden: [url]http://www.iocob.nl/supplementen/peapur ... -door.html[/url]

PEA bij MS: [url]http://www.iocob.nl/multiple-sclerose/m ... rmast.html[/url]

Vlinder
Atthys † 18-11-2017

Bericht door Atthys † 18-11-2017 »

Ik heb twee jaar geleden Normast uitgeprobeerd. Ik had al snel last van flinke hoofdpijn en werd er erg moe door. Het deed wel iets voor mijn zenuwpijn, maar ben er al snel mee gestopt omdat ik er me niet lekker door voelde.

Ik ben sinds vorige week woensdag met Peapure begonnen om uit te testen of ik dit beter kan verdragen. De prijs is behoorlijk, maar ook ik wil het een kans geven. Tot nu toe verlicht alleen cannabis mijn zenuwpijn een beetje.

Ik kreeg na het innemen van de eerste capsule Peapure weer last van hoofdpijn en werd ook weer erg moe, maar dit bleek gelukkig eenmalig. De dag erna had ik geen hoofdpijn meer. Dit was bij Normast wel het geval. Ik bouw de dosering ook voorzichtig op.

Ik kan nog niet zeggen dat ik minder pijn heb, maar het is ook nog te vroeg om hier iets over te kunnen zeggen. Mocht ik met Peapure minder pijn hebben, dan hoop ik toch wel dat ik dit ergens vergoed kan krijgen. Drie capsules per dag tikken dan wel behoorlijk aan, maar deze dosering is misschien alleen in het begin nodig.
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Hier is het IETS goedkoper dan bij RS4 Supplements: [url]http://www.aromawinkel.nl/natuurgeneesk ... 30-st.html[/url]

De laatste keer bij RS4 Supplements heb ik 6 pakjes gekocht, waarvan de 6e gratis (bundelvoordeel). Dit scheelt ook weer wat... Maar ja, het blijft duur.

Hopelijk doet het iets voor je!

Groetjes,
Vlinder
Atthys † 18-11-2017

Bericht door Atthys † 18-11-2017 »

Dank je!
Dit scheelt inderdaad iets.
Ik ga volgende keer ook 6 pakjes tegelijk bestellen. Ik wilde eerst uittesten of ik er wel tegen zou kunnen. Ik reageer vaak erg gevoelig en het is erg bijzonder dat ik Peapure kan verdragen.

Ik hoop dat het ook iets voor jou mag gaan doen. Ik merk inmiddels al wel dat ik minder spierspanning heb en beter slaap. Ik gebruik nog maar twee capsules per dag.

Groetjes!
zeiler

Normast

Bericht door zeiler »

Normast

Vraagje; is er hier iemand die het middel Normast gebruikt of heeft gebruikt en zo ja, wat waren de ervaringen? Ter info, het is een goedje dat in het menselijk lichaam voorkomt en gebruikt wordt door mssers bij pijnbestrijding. De overlevering zegt ook dat het de nachtelijke spasmen vermindert, waardoor men beter en soepeler gaat lopen. Het middel is wel extreem duur, dat dan weer wel!
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Ik heb het een tijd geslikt (de Peapure versie) i.c.m. LDN. Het deed niets voor mij. Na 2 maanden slikken ben ik ermee gestopt.

Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou geen effect kan hebben. Asperine en Paracetamol doen nl. ook niets bij mij. Maar vele mensen zijn er wel bij gebaat. dus....
Jildau

Bericht door Jildau »

[COLOR="RoyalBlue"]

Normast
Een ilussie armer
En ook onnodig veel geld armer
Eerlijkheid gebied dat ik ze heb weggegooid
Dat zegt denk ik meer dan genoeg

Paracetomol is naar mijn gevoel veel beter [/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp