Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Fratema

Bericht door Fratema »

Tadaaaaaaaaaaaaaam, daar ben ik weer!

Na een periode van digileegte heb ik besloten om toch weer mee te gaan chatten hier. Mijn MS misdraagt zich behoorlijk, ik heb sinds een half jaar toenemende neuralgie aan mijn voeten, vooral rechts. Ik word 's nachts wakker van de pijn en er is nog geen echte goede behandeling gevonden. Maar ook leuke dingen, twee keer per week individuele fysiotherapie en dat helpt enorm. Ik word stabieler en krijg spierballen als bonus :-)

Nog wat leuks, nieuwe aangepaste badkamer van de WMO gekregen en morgen gaan we een proefrit maken met een echte rolstoelauto. Fiat Doblo 1.9 met plateaulift aan de achterkant. Dan hebben we onze vrijheid weer terug, ik kom al maanden de stad nauwelijks meer uit.

O ja, beide zonen zijn de deur uit en wij hebben het heel goed met z'n tweetjes. <3

Groetjes, Fratema
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Fijn dat je de weg terug hebt gevonden, Fratema! :)
Knillis

Bericht door Knillis »

Welkom terug Fratema, we hebben je wel gemist hoor. Leuk weer af en toe jouw belevenissen te mogen lezen op het forum. En misschien af en en toe weer een weerberichtje? ;)
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Welkom terug Fratema. :cool:
Vervelend dat de neuralgie je nu zelfs uit je slaap houdt, maar mooi hoe je je overal weer aan aanpast.
Klick

Bericht door Klick »

heyyy Fratema :joepie::joepie::joepie:
welkom terug
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Welkom terug [USER="20537"]Fratema[/USER] :goed:
Johan

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Johan »

Hallo luitjes,
Schrik niet; op 14 jun 2001, vandaag precies 20 jaar geleden, startte ik deze topic. Leuk is het om te zien dat deze nog steeds actueel is. Ik kom hier niet meer zo vaak en dat lijkt me ook niet verkeerd. Je hebt MS en dat is een gegeven. Je moet ervoor waken dat je zelf geen MS "wordt" en er de héle dag mee bezig bent. Wie niet accepteert komt geen stap verder. Kijk niet om maar kijk vooruit. Ik herinner me nog de uitstapjes die we samen organiseerden. Ik weet niet of dat nu nog gebeurt maar leuk was het wel. MS is niet leuk maar er is mee te leven, de éne dag wat beter dan de andere. Goed plannen is een vereiste. Durf egoïstisch te denken; je hebt genoeg aan je eigen lijf en MS geeft weinig ruimte om er ook voor anderen te zijn. Ga niets uitleggen, je bent aan niemand verantwoording schuldig. Je vijanden hoeft je niets uit te leggen. Die willen je toch niet begrijpen. Je vrienden hoeft je niets uit te leggen. Zij begrijpen je zo wel.
Ik wens jullie bij deze héél veel succes met alles.
Groetjes,
Johan ;)
Billy

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Billy »

Mooi gesproken Johan!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp