Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Weer effe een 'Hollander'...... Goed gedaan Max!!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
josfromglos

Weer effe een 'Hollander'...... Goed gedaan Max!!

Bericht door josfromglos »

:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: (sorry, anders komt mijn boodschap niet door!:)
AngelNoa

Re: Weer effe een 'Hollander'...... Goed gedaan Max!!

Bericht door AngelNoa »

ik kijk al sinds ca 1996 F1 en dit was absoluut de bizarste en geweldigste slotronde ooit :klap: :bravo: :wauw:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Weer effe een 'Hollander'...... Goed gedaan Max!!

Bericht door Qanuk00 »

Heerlijk stukje tv kijken ja ... En werkelijk een superknappe prestatie, scherp blijven tot aan de streep.
Mijn mannekes vlogen elkaar in de armen van blijdschap (ze kennen Max niet eens persoonlijk :lol: )
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Helly

Re: Weer effe een 'Hollander'...... Goed gedaan Max!!

Bericht door Helly »

Wat een emoties!! Hier ook groot f1 fan en man man, laatste ronde heb ik hem doorheen geschreeuwd. Tranen liepen over mijn wangen. Wat een absolute baas is Max!! Zeer ontroerend ook de beelden met zijn pa.

Weet niet hoe jullie deze week hebben ervaren, maar was de hele week al zenuwachtig!!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp