Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Klick

nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

Bericht door Klick »

ik heb weer last van mn goeie been…
leeuwtje-nl

Re: nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik hoefde mijn evo niet in te lopen. Wel ontdekte ik na een enkele weken dat ik een drukplek kreeg op mijn hak, dat is toen uitgeschaafd. Ik heb dus wel een aanpassing aan mijn evo laten doen, maar de evo zelf hoefde ik verder niet in te open. Misschien krijg je last van je goede been omdat je je spieren nu anders gebruikt?
Klick

Re: nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

Bericht door Klick »

ik heb hiervoor 1 mnd een leen evo gehad (idd spierpijn van het betere lopen) maar nu heb ik mn eigen nieuwe evo en mn oude klachten weer gedeeltelijk terug.

thnx @leeuwtje-nl voor je berichtje, ik ga bellen..
Steenbokje76

Re: nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

Bericht door Steenbokje76 »

@ Klick,

Mijn evo hoefde ik niet in te lopen en zat direct goed.
Ze hebben 'm wel op (mijn) maat gemaakt voor in 1 schoen. Dus bij andere schoenen kan ie wat van z'n werking verliezen of kan ik pijn krijgen van/ na het lopen.
In de praktijk vind ik dit reuze meevallen maar doe hem toch bijna altijd in dezelfde hoge sneaker. Of een andere schoen die vergelijkbaar is.

Logisch dat je er achteraan gaat, je moet er niet meer klachten van krijgen. Succes :)
Klick

Re: nieuwe evo, moet die ingelopen worden?

Bericht door Klick »

@Steenbokje76 dank je!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp