Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgverleners via pgb delen in Nootdorp

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Japie

Zorgverleners via pgb delen in Nootdorp

Bericht door Japie »

Sinds lange tijd heb ik multiple sclerose (ms), een ziekte die mij steeds meer gehandicapt maakt. Op dit moment lukt het mij nog om met hulp van de thuiszorg mijn dagelijkse bezigheden in te vullen (opstaan, aankleden, eten, etc.) maar dit gaat steeds moeizamer.

Ik ben nu van plan om via een persoonsgebonden budget (pgb) zorg te gaan regelen. Dit is voor mij handig omdat ik maar de helft van de tijd zorg nodig heb omdat ik zelf, of met hulp van familie en vrienden, de tweede helft van de tijd mijn dagelijkse bezigheden nog wel kan uitvoeren.

Om het bovenstaande voor elkaar te krijgen zoek ik één of meerdere mensen die samen met mij via een pgb een groepje zorgverleners zou willen regelen en inhuren.

Mocht jij in Nootdorp, of dicht daarbij, wonen en wil je graag je zorgvraag combineren met iemand? Neem dan contact met mij op om te kijken of we iets kunnen regelen.

Groeten van Jaap