Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nooit gedacht

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Jetteke

Nooit gedacht

Bericht door Jetteke »

Nee, ik had niet gedacht dat ik zo snel al kan verhuizen. Drie jaar geleden heb ik me aangemeld voor de studio waar ik nu woon. Bewust een kleine woning en toen ik die keus had, ook bewust gekozen om op de verdieping te gaan wonen ivm inkijk en tuintje aan de straatkant en dat zag ik niet heel erg zitten met mijn hond.

Het is voor mij op maat gemaakt en ik woon hier nog steeds naar tevredenheid. Maar ja, die betonnen trap om bij mijn huisje te komen, dat is toch wel een dingetje met de MS. Lopen gaat niet heel vlot, balans is wat problematisch, dus ik zag mezelf al meer dan eens van de trap neerstorten. Gelukkig is dat niet gebeurd (knock on wood).

En net toen ik bezig was om spullen te verzamelen voor medische urgentie voor een andere woning, kreeg ik een telefoontje van de woningcorporatie. Ze mogen een klein percentage via rechtstreekse bemiddeling verhuren en nu kwam er een woning vrij op de begane grond. 'Ik moest meteen aan jou denken', zei de medewerkster. 'Er zit een tuintje bij, dus dat is ook leuk voor je hond.'

Inmiddels is alles rond en teken ik over twee weken het huurcontract, maar ik voel me nog steeds wat overdonderd.
OlleRRMS2012

Re: Nooit gedacht

Bericht door OlleRRMS2012 »

Yess, wat een mazzel! Fijn dat die mevrouw zo goed oplette en aan je dacht.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Nooit gedacht

Bericht door Qanuk00 »

:goed:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Nooit gedacht

Bericht door Marina »

Wat een goed nieuws Jetteke :groots:, gefeliciteerd !
En wat een bijzondere woningcorporatie, in deze tijden van grote gefuseerde corporaties waar je eerder een nummer bent, met nog echt persoonlijke aandacht voor de woningzoekende :klap:.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp