Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zitskieën

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Nessa

Zitskieën

Bericht door Nessa »

Volgende week ga ik voor het eerst met een instructeur van de SHOS de indoor skibaan op. Mijn allereerste les op de zitski!

Heeft iemand al ervaring met de SHOS en/of zitskieën? Ik ben zo benieuwd wat ik kan verwachten...
Klick

Re: Zitskieën

Bericht door Klick »

nee ik heb geen ervaring.. maar wauw wat gaaf!!!
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Zitskieën

Bericht door Qanuk00 »

@Nessa
Zelf geen ervaring meer, maar heb ze in een ver verleden wel regelmatig op de skipistes gezien. Leuk dat je dit gaat doen!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
AngelNoa

Re: Zitskieën

Bericht door AngelNoa »

tof succes!
Jrs77

Re: Zitskieën

Bericht door Jrs77 »

Nessa schreef: 03 feb 2022, 13:29 Heeft iemand al ervaring met de SHOS en/of zitskieën? Ik ben zo benieuwd wat ik kan verwachten...
Ja, ik heb daar een erg positieve ervaring mee.
Ik was een zeer fanatiek snowboarder, zat 4 of 5 weken per jaar in de sneeuw.
Voor ik nog een laatste keer met mijn snowboardmaatjes op vakantie ging, heb ik een paar 'lessen' met iemand van SHOS gehad. Zeer fijne dame; ze doen het echt omdat ze het leuk vinden om anderen te helpen. Dat was ook zeer nuttig; daardoor had ik genoeg vertrouwen om nog een keer te gaan.