Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forumweekend Hoogeloon 2022

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
MS-Express

Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door MS-Express »

Het is definitief, van 20- 23 mei gaan we weer met een groep mensen met MS naar de Biestheuvel in Hoogeloon (N-Br).
Tijdens dit weekend kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.Lijkt je zo'n weekend met "andere MenSen" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?
Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.

Covid
Gelukkig gaat de situatie wat betreft Covid de goede kant op. Zoals het er nu uitziet lijkt dit, zeker nu we richting het voorjaar en zomer gaan, geen belemmering te zijn voor het organiseren van een weekend.
We houden ėėn slag om de arm: Wanneer de 1.5 mtr. afstandsregel weer van kracht wordt, lijkt het ons niet mogelijk een geslaagd weekend te organiseren.
Bij vroegtijdig bekend worden dat door de Covid-regelgeving het weekend niet door kan gaan volgt teruggave van betaling.

Deelnemersbijdrage
Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.
De deelnemersbijdrage voor het weekend bedraagt €100,-. Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We gaan hier discreet mee om.

Verzorging
Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam* en in goed overleg is er soms meer mogelijk dan je denkt.

*We zijn op zoek naar versterking van het team, ken jij een verpleegkundige of verzorgende die mee zou willen?
Laat deze dan via onderstaand mailadres contact opnemen.

BBQ
Wanneer een heel weekend teveel van het goede is , dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om op zondagmiddag langs te komen tijdens de BBQ. Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen hiervoor €15,- p.p.
Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.

Aanmelden
Heb je zin om mee te gaan? Stuur dan een mail naar: hoogeloon@ms-express.nl


Mensen die afgelopen jaar naar het weekend in Lemele zijn geweest komen in eerste instantie op de reservelijst te staan.
Zes weken voor aanvang van het weekend gaan we kijken of/hoeveel van deze mensen mee kunnen.
Liek

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door Liek »

Ben benieuwd wie zich aangemeld heeft voor het weekend Hoogeloon :-D
Jebbe

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door Jebbe »

Ik ben erbij!
hillie

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door hillie »

Ik heb nog geen bericht of ik er wel of niet bij mag zijn!! Ik kan bijna niet meer wachten juffurtje ongedult!!
MS-Express

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door MS-Express »

Ik heb nog geen bericht of ik er wel of niet bij mag zijn!! Ik kan bijna niet meer wachten juffurtje ongedult!!
We hebben de mensen die in eerste instantie op de reservelijst stonden ingevoegd. Deelnemers zonder zorgvraag hebben inmiddels bericht gehad dat ze mee kunnen.

De mensen met een zorgvraag hebben we laten weten dat het zorgteam nog in overleg om te kijken of alle benodigde zorg geleverd kan worden. Het liefst nemen we iedereen mee.
Mocht dit niet kunnen, dan is de volgorde: mensen die vorig jaar niet in Lemele geweest zijn, gaan voor mensen die wel geweest zijn.

Zodra er zekerheid is dat je mee kunt, krijg je bericht.
MS-Express

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door MS-Express »

Als het goed is hebben ook de mensen die nog even in de wacht stonden inmiddels bericht gehad dat ze mee kunnen. :D
Johan

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door Johan »

Geweldig, zo'n uitje. Wij hebben rond 2002 ook een uitje georganiseerd via dit forum; het Leenderuitje. Met rijtuigen zijn we door het Leenderbos getrokken en we hebben de dag afgesloten met een heerlijk buffet. Nu ben ik eens benieuwd of er ook mensen van de "oude garde" aanwezig zijn in Hoogeloon? Wie weet komen wij dan even aan.
Fijne dag,
Johan
MS-Express

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door MS-Express »

2002, dat is lang geleden Johan.
Was jij niet diegene die bij de omschakeling van zomertijd naar wintertijd altijd mopperde dat je 's nachts je bed uit moest om alle klokken te verzetten? :lol:

Je kunt je aanmelden voor de BBQ op zondagmiddag, dan kan je op je gemak kijken of er bekenden zijn en kennismaken met de andere deelnemers.
Stuur dan even een email naar: hoogeloon@ms-express.nl

Volgens mij zit er in ieder geval één persoon tussen die ook bij het paardenuitje is geweest.

Liek
Anja
Anne
Sietje
Beverly
Gerkje
Hillie
Ilone
Ingrid
eM.Cee.eL.Wee.
Speedy
Janny 2
Jebbe
Prinsjohn
Jrs77
Judith
LINDA
Marionh69
Spyke
Moog
Bemmel
Martine
Milco
Minse
Ducaatje
Monica
Renaat
Riekje
SannieBannie
Zwaan01
Thea
Ilse

Zorgteam:
Co
Lisette
Tiana
Rina
Angelique
Ina
Laatst gewijzigd door MS-Express op 04 mei 2022, 07:35, 3 keer totaal gewijzigd.
hillie

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door hillie »

Ik ben er ook weer bij!! Gelukkig!! zin in!! :giegel: :zon:
Johan

Re: Forumweekend Hoogeloon 2022

Bericht door Johan »

Klopt Express, dat was ik. Er was toch altijd wel iemand die hapte en zei dat dat niet persé s'nachts hoefde. De tijd is gevlogen. Momenteel ben ik minder actief door diverse klachten. MS went nooit. Het blijft accepteren en de draad weer oppakken. Een BBQ valt bij mij verkeerd door "incompetente" darmen. Ik wens jullie een geweldige dag toe. Leef je leven en kijk vooruit. 😉👍👍👍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp