Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Smartphone

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
RietdeGroot

Smartphone

Bericht door RietdeGroot »

Hallo,
Bij het vasthouden van mijn iPhone heb ik last van pijn en tintelingen in mijn vingers. Echt heel naar! Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben gevonden?
Er zit een hoesje met bumpertje om, maar dat helpt niet.
Bij voorbaat dank voor de reacties!
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 23 mar 2022, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar juiste forum
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Smartphone

Bericht door Toeter »

Ik herken het wel.

Is het vooral bij langdurig vasthouden?

Misschien dat zo'n ding kan helpen:

https://www.bol.com/nl/p/popsockets-pop ... androidapp

Maar bovenal is wisselen van houding en tussendoor bewegen bij mij het belangrijkste. Cirkelen met de polsen/handen, vingers buigen en strekken.
Klick

Re: Smartphone

Bericht door Klick »

of zoiets
https://www.bol.com/nl/nl/p/mowny-telef ... oductTitle

het voordeel hierbij is dat je vinger er doorheen kan (ik weet niet of deze draaibaar is.. maar dat is wel een must)
erg handig, ik kan er zelfs op mijn rug liggend mijn telefoon vasthouden zonder bang te zijn dat hij valt. (en dus zonder inspanning.. het ding hangt aan je vinger)
Sara

Re: Smartphone

Bericht door Sara »

Ik weet niet waar je je iPhone intensief gebruikt... als het ook thuis op de bank is, zou je een tablet-kussentje kunnen overwegen.

Ik gebruik zowel deze stevige als iets dat hier op lijkt, respectievelijk in bed en op de bank. Dan wel niet voor m'n telefoon, maar voor m'n tablet.
RietdeGroot

Re: Smartphone

Bericht door RietdeGroot »

Hallo Sara! Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad zo’n zakje en maar daar bij het telefoneren thuis in mijn stoel veel gebruik van. Dan staat dat tasje wel op zo’n soort schoottafeltje. Maar dat neemt onderweg mijn problemen niet weg. Ik kijk nog even naar de andere reacties!
RietdeGroot

Re: Smartphone

Bericht door RietdeGroot »

Dank je Toeter en Kick voor de reactie. Beide voorstellen zijn interessant. Het beste lijkt mij het voorstel van Toeter. Ik bekijk het even.
rianneke3

Re: Smartphone

Bericht door rianneke3 »

Lazy holder, om je nek. Ontlast de handen. Bol.com of action

Verstuurd vanaf mijn SM-A326B met Tapatalk

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp