Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verbetering ervaring hulpmiddelen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Mori

Verbetering ervaring hulpmiddelen

Bericht door Mori »

Hoi!

Mijn naam is Mori en ik woon in Tilburg samen met mijn vriend. Ik studeer af aan de studie Business Innovation, Avans Hogeschool. Ik ben via mijn interesse in innovatie, zorg en duurzaamheid de hulpmiddel wereld binnen gerold. Ik wil namelijk graag oplossingen bedenken voor mensen die last hebben van bepaalde 'beperkingen' (ik weet er helaas geen ander woord voor) en moeite hebben met dagelijkse verrichtingen.

Het afgelopen halfjaar heb ik mij, als afstuderend Business Innovation studente, verdiept in de wereld van hulpmiddelen voor mijn werkgever en hulpmiddel merk ‘Vitility’.

Ik wil graag voor jullie, mogelijke hulpmiddel gebruikers, de ervaring van aanschaffen en gebruik van hulpmiddelen verbeteren. Hiervoor heb ik samen met de doelgroep verschillende oplossingen bedacht om deze ervaring te optimaliseren. Momenteel zijn hier twee favoriete ideeën uit naar voren gekomen. :idea:

Nu ben ik bezig met het filteren van de twee ideeën en wil ik graag weten welk concept jullie voorkeur heeft? Het uiteindelijke concept ga ik verder doorontwikkelen! :goed:

Het is lastig om in de corona-periode mensen te vinden die even de tijd willen nemen om het gesprek aan te gaan. Zouden jullie mij daar alsjeblieft een eindje mee op weg willen helpen? Dan kan ik met goede moed afstuderen en hopelijk in de toekomst meer voor jullie betekenen! :D

https://forms.gle/VpkRYPSWd285eb4i9

Liefs,
Mori
Klick

Re: Verbetering ervaring hulpmiddelen

Bericht door Klick »

done :goed: alle innovatie kan helpen, succes!

wat ik belangrijk vindt bij hulpmiddelen is dat het niet eruit moet zien alsof je het van een bejaarde hebt gejat of een hulpmiddel-hulpmiddel.. ik weet dat dat totaal niet is waar je concepten over gaan, maar wilde het wel ff zeggen.
Mori

Re: Verbetering ervaring hulpmiddelen

Bericht door Mori »

@Klick Super erg bedankt voor de reactie! Ik zal de feedback meenemen :)!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp