Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fratema

Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Bericht door Fratema »

Na 2 jaar corona is alles weer een beetje tot rust gekomen. Ik heb in 2019 een jaar thuiszorg gehad, ze hielpen met douchen en aankleden. Heel prettig totdat corona kwam opzetten. Met alle heisa en onrust rond het (gebrek aan) mondkapjes en wijsheid over hoe om te gaan met dit virus heb ik de thuiszorg meer dan twee jaar gepauzeerd. Tot vorige week.

Ik raakte in gesprek met mijn fysiotherapeut over steeds meer moeite met evenwicht, staan, reiken en zo. Valgevaar lag op de loer. Ze zei: waarom ga je niet terug naar de thuiszorg zoals voorheen. Wat houdt je tegen?

Nou, niets eigenlijk. Ik heb eens gebeld naar mijn voormalige thuiszorgbedrijf, Beter Thuis Wonen. Het was hartverwarmend. Ik kon na 2 dagen al weer starten, alle wensen over aanvangstijd en werkdagen konden worden vervuld. Ik ben zo blij! Was al twee dagen netjes op tijd. Kon fris, fruitig en energiek op mijn werk komen.

Net als in 2019 zeg ik nu weer: dit had ik veeeeeeeel eerder moeten doen :joepie:
AngelNoa

Re: Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Bericht door AngelNoa »

wat fijn Fratema! :thumbup: :thumbup:
meer energie weer is altijd goed! :lekker:
Sara

Re: Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Bericht door Sara »

Wat fijn om zo'n positief bericht van je te lezen, @Fratema :thumbup:
Jetteke

Re: Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Bericht door Jetteke »

Goed geregeld :goed: :goed: :goed:
Klick

Re: Energie besparen (nee, geen gas of stroom)

Bericht door Klick »

heyyyy @Fratema wat een goede beslissing! wat lekker voor je! :zon:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp