Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

zomers weer en evo

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
leeuwtje-nl

Re: zomers weer en evo

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik heb sandalen met een uitneembare zool, en daar kan mijn evo ook in. Niet voor lange afstanden, maar wel prima om gewoon een stukje mee te lopen. Is ook een evo achter de kuit, dus zonder beugel.
Klick

Re: zomers weer en evo

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl in sandalen? 🤔 daar ga ik toch eens over nadenken. ik heb vandaag weer eens een stukje op mijn slippers gelopen, maar dat gaat moeizaam. alsof ik geen snelheid meer heb.

punt is alleen dat ik geen sandalen heb om het uit te testen.. even rondvragen.. ik ga het testen met die van mij
leeuwtje-nl

Re: zomers weer en evo

Bericht door leeuwtje-nl »

Deze heb ik: https://www.intersko.nl/dames/klittenba ... stin?c=125

Dus echt met uitneembare zool, speciaal voor eigen inlegzolen. Evo in een gewone sandaal lukt niet. Ik kwam hier vorig jaar mee bij de neuroloog, en die had deze combi ook nog nooit gezien. :D
Klick

Re: zomers weer en evo

Bericht door Klick »

leeuwtje-nl schreef: 18 jun 2022, 05:21 Deze heb ik: https://www.intersko.nl/dames/klittenba ... stin?c=125

Dus echt met uitneembare zool, speciaal voor eigen inlegzolen. Evo in een gewone sandaal lukt niet. Ik kwam hier vorig jaar mee bij de neuroloog, en die had deze combi ook nog nooit gezien. :D
oww gaaf! ze hebben 43! dat is al horde 1 ✅
ze zijn wel prijzig voor iets wat misschien niet gaat lukken met zo n zijbeugel die ik heb.. even over denken
Nessa

Re: zomers weer en evo

Bericht door Nessa »

@leeuwtje-nl Ha, dat ga ik ook proberen! Ik heb vorig jaar sandalen gekocht met uitneembaar voetbed om deze met mijn eigen steunzolen (toen nog zonder hakverhoging) te dragen. Ik ga eens kijken of het met de evo ook past.
Klick

Re: zomers weer en evo

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl heb je dezelfde maat als je altijd hebt of een maat groter? ik ga ze bestellen :zon: :zon: :zon: ik liep net weer buiten en wil echt meer lucht :zon:

dus het klittenband is sterk genoeg? ik dacht echt dat dat niet kon :ogen: weer wat geleerd.

welke maat heb je en hoeveel cm is deze sandaal?
ik twijfel over de maat, ik heb een moeilijke maat.. 42.5. mijn evo onderplaat is op mijn wandelschoen gemaakt en die is 43 maar past ook in mijn sneaker 42.5 nu staat er op de website naar beneden afronden dat zou dan 42 worden.
Klick

Re: zomers weer en evo

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl laat maar, ik heb ze besteld en zie wel :haha: wel met wat overtuigingskracht van buitenaf 😜
leeuwtje-nl

Re: zomers weer en evo

Bericht door leeuwtje-nl »

Haha, lekker bezig @Klick. :haha: Ik weet niet hoe het zit met zijbeugel, maar ik vind ze de prijs wel waard. De enige zomerse optie met evo.

@Nessa : Nu je het zegt, ik heb sinds kort ook een extra hakje. Denk dat dat dan weer niet gaat in een open schoen... Nou ja, in de sandalen dan maar even zonder hakje. :D
Klick

Re: zomers weer en evo

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl ik heb ook een los hakje in mijn goeie schoen om hem gelijk te trekken met het hakje onder de evo.. zonder gaat niet, want die aan de evo zit vast.. nou ja we zien wel :haha:
Steenbokje76

Re: zomers weer en evo

Bericht door Steenbokje76 »

@Klick
Ik weet van de vorige keer nog dat ze tegen me zeiden dat het schoenen voor de evo met veters moesten zijn die doorlopen tot bovenaan schoen.
De schoen bij voorkeur half hoog.
Er zullen vast uitzonderingen zijn.
De sandaal lijkt me niet zo geschikt met een evo met zijbeugel. Lijkt me dan te weinig ondersteuning krijgen vanuit de sandaal.
Hoop dat ik het mis heb en je kan genieten van frissere voetjes in de warmte :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp