Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat fijn dat dit forum er is

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Job

Re: Wat fijn dat dit forum er is

Bericht door Job »

@Abel:

Over medicijnen:

Ik gebruik Ocrelizumab. Dit wordt 1x per 6 maanden in het ziekenhuis toegediend. Daarvoor heb ik Copaxone en Gilenya gebruikt, maar bij beide middelen hield ik schubs en kwamen er nieuwe ontstekingen in verschillende gebieden in mijn hersenen en in mijn ruggemerg.

Ik had nu voor het eerst in lange tijd een "schone" MRI. Geen nieuwe plekjes maar wel veel last van cognitieve achteruitgang. Lichamelijk ook wel, maar dat kan ik beter hebben. Vooral omdat ik nog steeds kan sporten. Voor mij is dat nog steeds een uitlaatklep. Nu het zo warm is zwem ik ook graag in de Ringvaart vlak bij mijn huis. Zodra ik in het water lig koel ik heerlijk af en lukt het zwemmen beter dan lopen en houd ik het best lang vol!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp