Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Levering Vumerity

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Libero

Levering Vumerity

Bericht door Libero »

Hallo!

Mijn partner begint binnenkort met Vumerity. De neuroloog gaf aan dat de medicijnen direct worden geleverd door de farma (Biogen geloof ik) en dat we moeten afwachten tot zij contact opnemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe snel gaat dit meestal en hoe lang duurt het vervolgens tot de medicijnen geleverd kunnen worden?

Alvast bedankt! :D
ronnie1969

Re: Levering Vumerity

Bericht door ronnie1969 »

Ik zelf gebruik fampira dat geleverd wordt. Ik wordt altijd netjes ruim een week van te voren gebeld om een afspraak te maken. Nu al 2 jaar geen problemen gehad.
niekie

Re: Levering Vumerity

Bericht door niekie »

Ik begin volgende week met Vumeryti. Ik ben gisteren gebeld door Biogen. Woensdag komen ze de tabletten leveren. Je moet idd wachten tot dan je bericht krijgt. Per mail of brief krijg je een toestemmings formulier, die je moet tekenen. Als je dan hebt gedaan heb je zo een afspraak voor de levering. Ik weet niet wanneer jullie neuroloog dit heeft voor geschreven? Het zou binnen 3 weken rond moeten en kunnen zijn.

Succes
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp