Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum! Gerda#1961

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
SuperLisa

Re: Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Bericht door SuperLisa »

Welkom, @Gerda#1961! :goed:
Klick

Re: Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Bericht door Klick »

welkom @Gerda#1961
“vechten om dingen te doen die je niet meer lukken” mooi omschreven! ja dat is het 👍
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Welkom op MS WebForum! Stel je zelf even voor...

Bericht door Qanuk00 »

Welkom @Gerda#1961! :zon:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Gerda#1961

Re: Welkom op MS WebForum! Gerda#1961

Bericht door Gerda#1961 »

:bravo: bedankt voor het welkom heten.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Welkom op MS WebForum! Gerda#1961

Bericht door Toeter »

Hey @Gerda#1961,

Ik heb even wat witregels in jouw tekst aangebracht. Veel mensen op het forum hebben oogklachten en hebben moeite om grote lappen tekst te lezen.

Heb je al eens een revalidatietraject gehad? Dan krijg je een traject met een ergotherapeut, fysiotherapeut en psycholoog.

Zij gaan dan samen met jou kijken hoe je zoveel mogelijk uit het leven kunt halen. En hoe je kunt accepteren wat niet meer kan. Kun je aanvragen bij de neuroloog of ms-verpleegkundige.

Ik heb nu een paar keer zo'n traject gehad, maar ik vind het nog steeds vechten tegen deze ziekte. Vechten om dat kleine beetje te behouden wat ik nog heb.

Ik heb weinig energie, maar ik ga toch sporten, want anders wordt mijn conditie slechter en heb ik nóg minder energie. Ik loop elke dag zoveel mogelijk om mijn loopafstand te behouden (1 kilometer nog)

Het voelt alsof ik elke dag een zeephelling moet beklimmen. Ik kom nauwelijks vooruit, maar ik moet blijven gaan, anders zak ik helemaal naar beneden en kom ik nooit meer omhoog.

Groetjes,
Toeter
SuperLisa

Re: Welkom op MS WebForum! Gerda#1961

Bericht door SuperLisa »

Toeter schreef: 25 sep 2022, 08:23 Het voelt alsof ik elke dag een zeephelling moet beklimmen. Ik kom nauwelijks vooruit, maar ik moet blijven gaan, anders zak ik helemaal naar beneden en kom ik nooit meer omhoog.
Dit is de beste analogie die ik ooit gelezen heb! :wauw:
Gerda#1961

Re: Welkom op MS WebForum! Gerda#1961

Bericht door Gerda#1961 »

Hallo Toeter, ja ik heb om de 2 jaar zo'n traject. En ik leer daar veel.
Precies zoals jij het zegt met die zeephelling. Zo is het.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp