Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Marijkezeebreg

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Marijkezeebreg

Welkom op MS WebForum - Marijkezeebreg

Bericht door Marijkezeebreg »

Dit ben ik.

Even voorstellen:
ik heet marijke zeebregts en ik ben al enkele jaren in onzekerheid over mijn gezondheid. Ik heb veel neurologische klachten en ben van neuroloog naar neuroloog gegaan. eindelijk heb ik een fijne neuroloog gevonden die mijn klachten serieus neemt en een mri scan heeft laten maken. Dit gebeurde pas nadat ik nu een jaar ernstig dubbel zie en gevoelsstoornissen over mijn hele lijf heb. Ik ben ernstig bezorgd over wat de diagnose gaat zijn, en ik hoop hier steun en herkenning te vinden.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Dag Marijke,

Welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je erg bezorgd bent, maar fijn dat je nu een neuroloog hebt die het goed oppakt. Op het forum is ook een deel voor mensen die net als jij op zoek zijn naar een diagnose voor hun klachten. Ook daar zaal je vast herkenning vinden:
[url]https://www.msweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=50[/url]
Artemis-

Bericht door Artemis- »

[QUOTE=Marijkezeebreg;1101078 Ik ben ernstig bezorgd over wat de diagnose gaat zijn, en ik hoop hier steun en herkenning te vinden.[/QUOTE]

Welkom Marijke...:)

Heeft de neuroloog laten vallen dat het MS kan zijn of denk je daar zelf aan door jou klachten patroon?
Moet je lang wachten op de uitslag van de MRI?

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Wens jou veel succes in deze spannende tijd...
Marijkezeebreg

Hoi Artemis,

Bericht door Marijkezeebreg »

Hoi Artemis,

Op basis van mijn klachten, tintelingen, dove plekken in mijn gezicht en dubbel zien, dat al lang aanwezig is en niet verbetert, heeft ze een scan laten maken.

ben nu een aantal weken onderweg en hoop snel een definitieve diagnose te krijgen. Vreemd genoeg gaat dat mij rust geven, want dan kan ik eindelijk aan het acceptatieproces beginnen.:moe:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp