Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Giovanni69

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Giovanni69

Welkom op MS WebForum - Giovanni69

Bericht door Giovanni69 »

Ik ben...

Johannes,

Ik ben 49 jaar, getrouwd, heb 2 dochters, 1 van 15, de ander is 16.
Wat ik zoal lees is dat MS bij nagenoeg een ieder, anders uitpakt.
Bij mij 4 jaar geleden geconstateerd, al ruim 10 jaar klachten, vooral het dagelijks dubbel zien, dagelijks slecht slapen en pijn in rug en armen.

Ik werk 36 uur per week, als jurist en leidinggevende, en merk dat het anders werken is dan 10 jaar geleden. Ik werk veelal op routine.
Gelukkig kan ik veel thuis werken, digitaal en onder afwisseling van oefeningen en 3x pw naar de sportschool (een nette, fysio praktijk).

Ik ben jaloers (zelfs op mijn ouders van 70), die nog aardig wat dingen kunnen doen, zoals reizen, concerten bezoeken, verjaardagen afgaan etc.
Is voor mij gewoon nauwelijks te doen, ik probeer wat maar.....

Mijn vrienden- en kennissenkring is de afgelopen jaren flink uitgedund; als je nauwelijks de deur uitgaat en niet zorgt voor evenwicht in omgang, wordt de spoeling dun (is tenminste mijn ervaring).

Ik hoop op dit forum af en toe wat praktisch en leuks te lezen, wat intermenselijke ervaringen uit te wisselen.

Greatings,
Johannes
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Welkom hier, Johannes! Voel je vrij om hier je verhaal te delen, vragen te stellen of te reageren op anderen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp