Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Jonnie83

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Jonnie83

Welkom op MS WebForum - Jonnie83

Bericht door Jonnie83 »

Hallo allen!

Ik ben Johnny, 35 jaar oud, vrijgezel en kom uit het mooie Brabant :D(tussen Ehv en Den Bosch) Ik heb de diagnose MS sinds februari, inmiddels al een Lemtrada kuur achter de rug (afgelopen juni) omdat het extreem actief was tijdens mijn 2e MRI. Op het moment 50% aan de gang voor mijn werk, ik had een vrij stressvolle job, mijn werkgever en ik zijn het erover eens dat ik niet meer terug ga keren in mijn oude functie. Ik hoop dat mijn energielevel nog een stuk beter gaat worden, nou is het per dag nog anders met ups en downs, het leren kennen en stellen van grenzen valt nog niet zo mee....
Ik heb mijn eigen in februari reeds aangemeld, maar de laatste paar weken eigenlijk maar is wat meegelezen, dus ik denk ik zal mijn eigen is voorstellen, mocht iemand nog meer willen weten dan hoor ik het wel! :D

Allen gegroet! :p
Billy

Bericht door Billy »

Ik ben ook 35, woon aan de andere kant van Eindhoven, vrijgezel en lemtrada gehad :haha:.

Overigens geen contactadvertentie dit ;), maar vond grappig de overeenkomsten te lezen. Al had ik afgelopen maart 10 jaar de diagnose.

Zou fijn voor je zijn als je energielevel verbeterd en 'welkom'.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp