Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Majet

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Majet

Welkom op MS WebForum - Majet

Bericht door Majet »

Hoi allemaal,

Ik ben Majet en nog onzeker wat er met me aan de hand is.
Wandelen gaat moeizaam, net als fietsen ook op elektrische fiets. Hardlopen voelt beter, maar ik ga er wel regelmatig bij liggen met kapotte knieën als resultaat. Daarnaast heb ik gevoelsstoornissen met name in rechterbeen maar het breid uit.

Bloedonderzoek, MRI, lumbaalpuntie en EMG gehad. Is niets uitgekomen.

Doorverwezen naar UMC voor second opinion. Fysiek onderzoek gaf volgens neuroloog aan dat motorische banen (zenuwen?) Verstoord zijn. Nieuw bloedonderzoek , MRI zou opnieuw beoordeeld worden . Zou vandaag gebeld worden maar dat werd afgebeld omdat MRI nog niet beoordeeld. Moet tot eind september wachten.

Ik ben wachten beu en wil duidelijkheid.

Blijf zoveel mogelijk sporten om verval tegen te houden maar heb soms gevoel dat het averechts werkt.