Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Gestopt met Ocrevus

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Jrs77

Re: Gestopt met Ocrevus

Bericht door Jrs77 »

Bram_MSinbeeld schreef: 26 okt 2022, 00:10 “Zoveel mogelijk het leven kunnen leiden dat jij graag wilt leiden ondanks de aanwezigheid van MS”

.....

Dus 'uitbehandeld'... nee... dat ben je nooit! Een hulpverlener die dàt zegt is ongeschikt als behandelaar van een chronische ziekte!
Dat is exact mijn uitgangspunt, en de reden dat ik nu bezig ben om alles rondom 'revalidatie' goed in te richten.
In het revalidatiecentrum in Breda was dat al vastgelopen; daar vonden ze het niet nodig om het verloop te monitoren en was geen aandacht voor alle bijkomende problemen en klachten (handfunctie, slikken, cognitie, psychisch etc.). Omdat het MS centrum van het Amphia (waar ze verder prima neurologen hebben) werken ze samen met dit revalidatiecentrum. Ik heb nu een paar afspraken gehad bij Upendo (o.a. bij dr. Hengstman), en heb komende week een afspraak met de revalidatiearts van Upendo. Ik ben erg benieuwd hoe zij revalidatie in kunnen vullen, en kijk dan of ik definitief over ga stappen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp