Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

wat stinkt MenSen…

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

wat stinkt MenSen…

Bericht door Klick »

even zeuren…
gisteren heb ik weer een uitgave van MenSen ontvangen, gelijk uit het plastic gehaald ligt hij voor me op de tafel, maar ik ruik hem als ik op de bank zit :bah:
hij stinkt! nooit eerder is me dat opgevallen…
Marina

Re: wat stinkt MenSen…

Bericht door Marina »

Vervelend.. Heb dat ook wel gehad bij tijdschriften 'vers van de pers', alleen rook ik ze nooit vanaf zo'n grote afstand voorzover ik me kan herinneren. Misschien is er ander papier/kaft of andere drukinkt gebruikt..? Zal eens snuffelen als ik de nieuwe MenSen heb ontvangen.. Hopelijk belet het je niet om 'm te lezen. Misschien kan je het anders maskeren door er een lekker geurtje op te spuiten?
Dat je het nooit eerder hebt geroken.. heb wel gelezen over veranderde geur door MS ( https://msweb.nl/wat-is-ms/klachten/reuk-en-smaak/ ) herken je daar misschien iets in? Hoewel je dan wel zou verwachten dat je dat dan ook bij andere voorwerpen moet hebben..
Steenbokje76

Re: wat stinkt MenSen…

Bericht door Steenbokje76 »

@Klick
Rook idd alsof ie net gedrukt was, maar ik vind die geur niet vies.
Die geur zat vroeger ook wel eens aan dunne schoolboekjes van vroeger
Mss hangt het samen met de manier van drukken.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: wat stinkt MenSen…

Bericht door Qanuk00 »

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van onderstaande berichten kon ik het tijdschrift niet ongeopend op de keukentafel laten liggen ... het ruikt naar gerecycled papier. Ik vind het niet stinken, maar het ruikt wel apart :ja: :giegel:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
AngelNoa

Re: wat stinkt MenSen…

Bericht door AngelNoa »

er zit wel een typisch luchtje aan ja :haha:

En omdat er voor mij meestal weinig interessants in staat, plús ik hem 2x (why?!) in de mail krijg, heb ik de papieren versie opgezegd en 1 van de 2 mailadressen weg laten halen :-D
Klick

Re: wat stinkt MenSen…

Bericht door Klick »

@Marina @Steenbokje76 @Qanuk00 @AngelNoa
thnx voor de antwoorden, het is me nooit eerder opgevallen en ik heb geen last van mn reuk gelukkig..
hopen dat het eenmalig was.
het is niet opeens veranderd van drukker of zoiets toch?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp