Hier mijn symptomen waarvan
Vele al enkele jaren spelen en ik onderzoek voor gehad heb waar niks uit komt.
* Vermoeidheid in de ochtend en/of middag.
* Oogklachten: ontsteking oogbol rok, trilling in oog, lichtflitsen en duizelig bij snel weg kijken, steken in het oog.
* Geheugen: dingen vergeten, of dingen wazig onthouden alsof ik het gedroomd heb.
* Niet op woorden kunnen komen.
* Verandering emotionele gezondheid/stemmingswisselingen
* Bij te veel/lang inspanning in armen beginnen deze zichtbaar te trillen bij ontspanning.
* Overprikkeld, laatste tijd steeds erger
* Krampen in nek, benen (en tong)
* Zenuwpijn in voeten en handen.
* Gespannen en stijven spieren moeilijk kunnen ontspannen. (Ontspannen kost energie)
* Pijnlijke knieën en uitval in heup/boven been. (Doorzakken)
* Ochtend stijfheid, benen voeten rug. Ook bij lang zitten/staan in dezelfde houding.
* Minimale menstruatie
* Warmte benen en knieën (alleen van binnen te voelen)
* Kouden handen en vooral voeten
* Jeuk (galbulten)
* Blaas en darmen
* Duizelig bij bepaalde contrasten
* (Stroom) Steken in hoofd
* Opgezette klieren in hals. (Echo voor gehad)
* Herpes virus?
* Pijn bij ademen of druk op borst. (Bloedprikken)
Uitleg:
Emotioneel ben ik het laatste jaar heel ernstig, ik kan opgewekt opstaan en een uur later heel hard huilen en niet weten waarom.
Ik voel me ook depressief en ben hier al een jaar voor in therapie, ook daar is nu uitgekomen dat mijn klachten het zelfde zijn als een jaar geleden.
Tijdens lopen heb ik vaak dat ik een stroomstoot krijg in een zenuw bij mijn heup, ik knik dan door mijn heup heen en kan voor 1min niet normaal lopen omdat het pijn doet.
Knieën zoals ik hierboven zei heb ik al jaren last van en is niks te zien op foto’s.
In de ochtend duurt het altijd even voordat ik recht en zonder pijn kan lopen, meer last van als het koud is.
Als ik met een kopje thee op de bank zit denk ik soms dat ik geknoeid heb met mijn thee omdat mijn benen dan warm worden

alleen van binnen dus niet te voelen van buiten.
Ik heb niet vaak last van blaasontsteking maar als ik niet meteen maar het toilet ga dan kan ik niet goed uitplassen en druppel ik al voordat ik zit.
Van kind af aan heb ik al last van mijn darmen, vroeger veel/vaak in het ziekenhuis vanwege verstoppingen.
Tegenwoordig heb ik vaak dagen ertussen en buikkrampen.
Ik ben vaak duizelig bij draaien met mijn hoofd of ogen, ik lag laatst in de kapperstoel in de wasbak en het plafond was wit met een korrel… ik werd duizelig en misselijk ervan.
Vaak steken in het hoofd en oog, het zijn echt stroom steken, duurt soms een paar minuten lang.
Ik heb vaak last van een opgezette klier in mijn hals, de laatste keer dat hij echt extreem dik was moest ik ook meteen naar de dokter komen en hebben ze een echo gemaakt.
Ook hier kwam weer niks uit.
Slikproblemen heb ik ook al gehad, dit kwam door een verkrampte tong… dit was doodeng.
Toen heb ik van de dokter een gel gekregen voor in de mond, hij wist niet hoe het kon.
De ontstekingen van mijn oog hebben ze al eens getest op het herpes virus, uitslag was letterlijk: de test was negatief, toch denken wij dat het een herpes virus is
Afgelopen juli ben ik doorgestuurd door de dokter omdat ik pijn had bij het ademen, ze wilde een longembolie uitsluiten.
De dag van te voren werd ik uit het niks in het zwembad misselijk, ik voelde mijn maag de hele tijd verkrampen en heb 3x in het zwembad de hele wc ondergespuugd.
Ik kom niet meer rechtlopen van de pijn aan mijn maag/middenrif.
De hele nacht wakker gelegen omdat hij pijn had met ademen, gelukkig was het geen longembolie….Maar wat dan??
Bedankt als je deze lap tekst gelezen hebt, ik weet hoe lastig dat is want daar heb ik zelf ook last van.