Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onduidelijkheid

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Kruimel6

Onduidelijkheid

Bericht door Kruimel6 »

Hallo allemaal
Sinds 2020 heb ik klachten van doofheid linkerbeen en afwijkende reflexen en krachtsverlies
In 2020 mri scan gehad met punctiforme witte stof afwijkingen periventriculair en subcorticaal en een hernia thoracaal
Werd niet gedacht aan ms
Paar weken geleden ineens weer uitval links en ook mijn zicht gaat achteruit voor mijn gevoel
Op nieuwe mri een nieuwe witte stof afwijking frontaal
Moet ik nu toch gaan denken richting ms?
Volgende week naar neuroloog, dacht als het zo is dan toch wel eerder opgeroepen door neuroloog?
Jelly

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Jelly »

Hoi kruimel6,
Wat naar al die klachten, je neuroloog denkt dat het geen ms is op basis van? En waar denkt hij dan aan?
Moekesolar

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Moekesolar »

MS wordt niet met spoed behandeld heb ik het idee. Bij mij niet in ieder geval. Denk niet dat je eerder naar de neuroloog moet als hij daar aan denkt. Sterkte met wachten en de onzekerheid!
Kruimel6

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Kruimel6 »

Jelly schreef: 07 jan 2023, 14:54 Hoi kruimel6,
Wat naar al die klachten, je neuroloog denkt dat het geen ms is op basis van? En waar denkt hij dan aan?
Ik denk dat hij meer denkt aan klachten door de hernia maar ik ben daar niet zeker van..ik heb zoveel vage klachten zoals vermoeidheid, beetje onhandig op de benen en heb geen stress oid
Kan toch ook niet ineens nieuwe witte stof afwijkingen hebben zonder oorzaak lijkt mij
Jelly

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Jelly »

Wat naar al die vage klachten zonder duidelijkheid, en vooral die onzekerheid. Ik moest na al mijn onderzoeken ook nog 2 weken wachten toen ik daadwerkelijk de uitslag kreeg.
Kruimel6

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Kruimel6 »

Ja lastig.. heb het idee dat mijn neuroloog soms denkt dat het tussen mijn oren zit..
Maar ik ben juist een heel nuchter persoon
Eind november heb ik op de spoedeisende hulp gelegen omdat ik ineens geheugenverlies had en uitval links
Daarbij ook een heel zwaar in hoofd
Nachtje moeten blijven en ct gemaakt, gelukkig geen bloeding ofzo
Daarna dus de mri gehad half december waarop nieuwe witte stof afwijking
Klachten zijn nu weer verdwenen
D3nk dan toch weer meer richting ms..
Jelly

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Jelly »

Ik begrijp jouw angst heel goed, niet wetende wat het is geweest wat jou op de spoedeisende hulp heeft gebracht. Heel beangstigend lijkt me dat. De enige die jouw antwoord kan geven is de neuroloog of het wel of geen ms is...
Jelly

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Jelly »

Wanneer moet je naar de neuroloog?
Kruimel6

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Kruimel6 »

Aankomende donderdag
Jelly

Re: Onduidelijkheid

Bericht door Jelly »

Sterkte en laat je weten wat de uitslag is?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp