Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Daten

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Jelly

Daten

Bericht door Jelly »

Hoi,

Tips/ervaringen gevraagd hoe om te gaan met daten en het hebben van MS, ik ben bang om hierdoor afgewezen te worden.


Groetjes
Klick

Re: Daten

Bericht door Klick »

hoi @Jelly
ik heb zelf geen ervaring, maar weet dat er zeker hier op het forum wel ervaring is (meerdere keren over gelezen)

dit is een voorbeeld van als ik zoek met de zoekfunctie (rechts boven) op daten
search.php?keywords=daten
Steenbokje76

Re: Daten

Bericht door Steenbokje76 »

@Jelly

Ik snap je angst om afgewezen te worden door de ms en in mijn geval ook vooral vanwege het niet meer werken.

Het enige wat ik kan zeggen is: blijf bij je eigen gevoel en doe wat jij denkt wat goed is.
Ga andere mensen niet 'pleasen' door de waarheid te verzwijgen. Dit kost alleen maar energie, ik spreek uit ervaring.

Ja, sommige daters zullen afhaken.. en dat mag. Beter zo snel mogelijk het kaf van het koren scheiden door eerlijk te zijn over je ms.

Ik heb alles geprobeerd... pas na een tijd vertellen of juist direct...
maar daters komen vooraf ook met vragen als: wat doe je voor werk? hoe was het op je werk? en hoe was je dag?
Ik werk zelf niet meer dus dan zou ik al direct moeten gaan liegen...

Zelf vind ik dat niet vol te houden om verhalen te gaan verzinnen.
Als jij nog wel werkt, kun je het evt. op een later moment vertellen.

Maar er is geen goed of fout hierin.. het is meer dat je het moet gaan ervaren.
En denk maar zo: je bent het echt wel waard om de liefde te vinden, ook al heb je toevallig MS.
Niemand is perfect.
Jelly

Re: Daten

Bericht door Jelly »

@Steenbokje76