Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stekend warm gevoel in hoofd

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Steenbokje76

Re: Stekend warm gevoel in hoofd

Bericht door Steenbokje76 »

@Jelly

Fijn dat het er op zit en je al je vragen kon stellen!

Heb je een positief gevoel overgehouden aan het bezoek aan je neuroloog?

En kun je het vinden in haar conclusie (spanningshoofdpijn) ?
Jelly

Re: Stekend warm gevoel in hoofd

Bericht door Jelly »

@Steenbokje76

Ik heb een positief overgehouden over het gesprek.
Ik voelde mij gehoord.

Ik kan mij vinden in haar conclusie spanningshoofdpijn met de daarbij horen de klachten.

Ik ga actief met de fysiotherapeut aan de slag om die spanning weg te nemen.

Waarschijnlijk een stuk onbewuste spanning wat zich opbouwt in de nek/schouders.
Steenbokje76

Re: Stekend warm gevoel in hoofd

Bericht door Steenbokje76 »

@Jelly

Fijn!
En gewoon in de gaten houden.

Hoop dat de klachten snel zullen verminderen (met behulp van fysio).
Marina

Re: Stekend warm gevoel in hoofd

Bericht door Marina »

Fijn, Jelly, dat je je nu wel gehoord voelde en dat je een positief gevoel over het gesprek hebt!
En prettig ook dat de neuroloog geen schub vermoedt!
Ik hoop dan ook dat met de behandeling van je fysiotherapeut je hoofdpijnklachten zo snel als mogelijk is zullen verminderen.
Mogelijk dat je hyperventilatieklachten, duizeligheid en dronken gevoel dan ook verminderen of verdwijnen wanneer je daarmee aan de slag gaat met je fysio.
Spanning heeft vaak de neiging om (het eerst) in je nek/schouders te gaan zitten zei mijn fysio altijd.
Wens je een succesvolle behandeling!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp