Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

pb versturen blijft in postvak uit hangen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Klick

pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

@beheerder @Moderator
wat kan de reden zijn dat ik sinds vandaag opeens geen pb meer kan versturen? ze blijven in postvak uit hangen. tot vandaag ging het goed.
vanmorgen lukte het opeens niet meer.
ik heb daarop wat berichten verwijderd in de hoop dat dat zou helpen, toen ging er wel weer 1 door, maar nu blijft het weer hangen.

verwijderde berichten= zeker >20
en probeer er nu 2 te versturen…

hij komt als ik op “verstuur” klik eerst met het voorbeeld, pas na de 2e keer versturen zegt hij dat het succesvol is verzonden en dan blijft hij hangen in postvak uit.

ik het het getest om zeker te zijn dat ik niet per ongeluk verkeerd klik, maar nee ik klik echt op verstuur.
leeuwtje-nl

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door leeuwtje-nl »

Naar mijn weten (uit mijn tijd...) staat het bericht in "Postvak uit" tot de ontvanger het heeft gelezen. Pas dan gaat hij over naar "verzonden".
Klick

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl o echt? dat klinkt technisch niet heel logisch, maar is wel zoals het lijkt te werken vanaf mijn gebruikers kant.
wat gek dat het mij nu pas opvalt! 😂😂 mijn hoofd heeft het nooit gezien..
dank je :zon:
Klick

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

toch gebeuren er vreemde dingen met het “verstuur” knopje en het voorbeeld tonen. is er een loadbalancer? want hij doet t niet altijd, lijkt alsof ze niet gelijk lopen.
@beheerder
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Qanuk00 »

@Klick Sorry voor mijn late reactie, zit een beetje in de lappenmand. Misschien een idee om met mij samen even te testen?

Ik heb je nu een pb test gestuurd, heb je deze goed ontvangen? En kun je mij daarop weer een pb terugsturen?
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

@Qanuk00 geeft niks! je gezondheid gaat altijd voor!
done :ja:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Qanuk00 »

Het lijkt erop dat het goed gaat. Nou ben ik wel benieuwd ...ik heb zojuist pas gereageerd op je bericht (en gelezen...) - heeft je pb nou in de outbox gestaan tot vanavond??
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

ja dat klopt. het werkt blijkbaar anders dan bij bijvoorbeeld je mailprogramma ofzo. postvak uit klinkt alsof hij niet verzonden is, maar het is allen nog niet gelezen.
bedankt voor het testen!!

het is me in al die jaren nog nooit opgevallen :haha: stuk meer gefocust nu ;)
leeuwtje-nl

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door leeuwtje-nl »

Klick schreef: 23 feb 2023, 23:14 het is me in al die jaren nog nooit opgevallen :haha: stuk meer gefocust nu ;)
Dit is ook pas zo sinds het forum een upgrade heeft gekregen. Dat is sinds 2 jaar ofzo? Bij het vorige format kwam het bericht namelijk wel meteen in "verzonden items" terecht. :)
Klick

Re: pb versturen blijft in postvak uit hangen

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl :haha: :haha: :haha: ja maar dan is het me dus 2jr niet opgevallen.. pas nu ik die methylfenidaat gebruik valt het op..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp