Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gevolgen ontsteking huid?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
loesepoes

gevolgen ontsteking huid?

Bericht door loesepoes »

Ik heb op mijn bil een heel klein plekje dat er al 5 maanden zit,eerst rood erom heen en korstje op en korstje af, wat behoorlijk gevoelig is en prikkelt omdat het nu wat open is

Dr kon er geen chocola van maken en kreeg een ontstekingsremmende creme en moest het 14 dagen gebruiken.
Korstje ging er af en is nu iets open, mag het niet meer gebruiken en moet voor dat hele kleine plekje naar de dermatoloog

Nu reageren mijn zenuwen weer behoorlijk, vooral het klemmen van mijn knieën en langs mijn hamstrings een zacht prikkelend branderig geïrriteerd gevoel

Zou zo'n kleine ontsteking ook invloed hebben op je benen, vooral omdat mijn problemen spelen rond mijn bekken?
Blom

Bericht door Blom »

:ja: loesepoes

Heb daar een tijdje terug nog gesprekken over gehad met de ms vp kundige. Maakt niet eens uit waar de ontsteking zit.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

oke bedankt, ben alleen panisch voor wat hij er mee gaat doen, hoop dat hij een ander smeerseltje heeft, anders krijg je misschien de zenuw gevolgen van snijden misschien weer en ik zit al zo slecht
Blom

Bericht door Blom »

Ik zou er op hameren dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt en hun ook melden dat je MS hebt en het plekje die klachten ook beïnvloed.

Ik durf en weet niet te zeggen wat ze aan het plekje kunnen gaan doen.

Als je er over in zit zou ik zeker zorgen dat je er niet te lang mee blijft rond lopen.

Hoef jij niet onnodig lang met zo'n plekje te lopen en scheelt je veel MS ellende denk ik.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

ben er al 5 maanden mee bezig en doet zeer bij het zitten, klein snert kreng.
Eerst gewoon gesmeerd, dacht dat het misschien een ingegroeide haar was, decubitus verpleging langs geweest, ook niet

Het lijkt soms een beetje geschaafd, nu is het een beetje open en brand het, moet stoppen met die zalf, wordt je huid weer dun van
Krijg vandaag verwijzing als het goed is
Blom

Bericht door Blom »

Sterkte ermee. Maar ik zou wel zorgen dat je je niet laat afschepen, probeer naar een hele goed dermatoloog te gaan.
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Heb laatst ook pijnlijke jeukende plekken gehad.

Ik dacht aan spuitplekken. Omdat het in die regio zat van mn bil / heupen.

Ms verpleegkundige herkende dit niet dus adviseerde me naar huisarts te gaan.

Die dacht aan exceem (misschien tgv medicatie gevoelige huid) of aan ringworm. (Een ontsteking van de huid mogelijk tgv huisdieren.)

Kreeg creme mee tegen jeuk e.d. en toen trok het weg. Anders zou ze toch aan ringworm denken.

Misschien heb je er iets aan. Aan deze informatie.

Succes!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ik spuit niet en het jeukt ook niet
Volgens verz. zijn het 2 kleine plekjes, lijkt een beetje geschaafd en is nu open niet erg, maar genoeg om te branden en pijn te doen
Kan morgen al naar de dermatoloog, HA heeft nummer aangevraagd, dus spoed.
loesepoes

ontsteking

Bericht door loesepoes »

ontsteking

Ik heb een huidontsteking op mijn bil
In hoeverre kan dat ook extra problemen geven betreft spasme
Ik voel af en toe, vooral aan het eind van de dag, dat een zenuw irriteerd over de achterkant van mijn hele been en mijn benen worden meer samengeknepen
Heb van de dermatoloog nu peneceline zalf
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp