Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Klick »

wat ik me opeens afvraag is of hier ook msverpleegkundigen zijn?
ik weet dat dit forum voor lotgenoten en hun naasten is, maar het zou wel logisch zijn toch? meelezen wat er leeft onder de “doelgroep”.

wie o wie? enig idee?
Jelly

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Jelly »

@Klick

Goeie vraag! Ben ook wel nieuwsgierig...
Marina

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Marina »

Er was vroeger wel een soort 'spreekuur' op het forum, waar je vragen kon stellen aan deskundigen (zoals MS-verpleegkundigen), maar door tijdgebrek bij de betreffende deskundigen is dat helaas stop gezet.
Jelly

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Jelly »

Oké ik heb gelukkig een kort lijntje met mijn ms verpleegkundige al heeft die zelf geen ms en ervaart mijn klachten niet. Daarom blij dat dit forum er is om ervaringen te delen.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Toeter »

Ik denk soms dat ik zelf aan de slag kan als MS-verpleegkundige :D door dit forum weet ik echt heel veel

Er schijnen ook ervaringsdeskundigen als coach opgeleid te worden. Vorig jaar had iemand nog een oproepje geplaatst voor oefencliënten.

Ik vind dat ook wel interessant. Nu geen ruimte voor met kleine kinderen, maar wie weet ooit.
Klick

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Klick »

Marina schreef: 03 apr 2023, 16:56 Er was vroeger wel een soort 'spreekuur' op het forum, waar je vragen kon stellen aan deskundigen (zoals MS-verpleegkundigen), maar door tijdgebrek bij de betreffende deskundigen is dat helaas stop gezet.
o ja, nu je het zegt.. in 2016 was dat nog geloof ik..
snap dat ze t te druk hebben met al dat personeelstekort
Klick

Re: zijn er hier ook msverpleegkundigen?

Bericht door Klick »

Jelly schreef: 03 apr 2023, 17:04 Oké ik heb gelukkig een kort lijntje met mijn ms verpleegkundige al heeft die zelf geen ms en ervaart mijn klachten niet. Daarom blij dat dit forum er is om ervaringen te delen.
ik had een heel kort lijntje 06 en altijd de tijd nemend enz.

inmiddels zit ik bij een ander ziekenhuis en dus n andere mspleeg, deze heeft altijd haast zo lijkt het.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp