Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bijlagen toevoegen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Bijlagen toevoegen

Bericht door Qanuk00 »

@Marina @EnnasNL
Een deel van jullie gesprek is even deze kant op verhuisd, zodat het onderwerp in MS regulier niet afdwaalt.
Om bijlagen toe te voegen: Klik op "plaats reactie". Onder het tekstvak en de knoppen 'Bewaar' 'concept Voorbeeld' 'Verstuur' vind je de tabbladen "Opties" en "Bijlagen". Klik op "Bijlagen" en daarna op "Bestanden toevoegen".
Ik probeer het meteen even uit...
Edit: helaas niet gelukt en bij jou zo te zien ook niet.
@Toeter of @Qanuk00: is het nog mogelijk om bestanden toe te voegen of heb ik misschien iets niet goed gedaan voorzover jullie weten?
Ik heb dit eerst even in de testomgeving geprobeerd, daar lukt het me door de bbcode aan te vinken en vervolgens een bijlage toe te voegen. Het vreemde is dat het me hier in de gewone omgeving niet lukt.

@beheerder Kan jij ons hierbij helpen?
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
beheerder
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2020, 11:53

Re: Bijlagen toevoegen

Bericht door beheerder »

Ik heb even meegekeken; het probleem zit hem erin dat de map waarin de bestanden gezet worden vol zat. Ik heb er meer ruimte voor gemaakt en kon daarna gewoon weer bijlagen toevoegen. Zowel hier als in andere fora. Daarnaast heb ik de maximale grootte van bestanden die je kunt toevoegen verhoogd (van 2 naar 5 Mb).

Proberen jullie het zelf ook nog even?
Bijlagen
Checklist Handreiking Verantwoordelijkheidsverdeling.pdf
(89.58 KiB) 46 keer gedownload
Marina

Re: Bijlagen toevoegen Test

Bericht door Marina »

Test bijlage toevoegen.

Gelukt :thumbup: . Bedankt @beheerder ! En @Qanuk00 bedankt voor het verplaatsen naar dit topic en je hulp!
Bijlagen
Recept Breakfast Smoothie aardbei.pdf
(2.44 MiB) 48 keer gedownload
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp