Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

brocasef - tecfidera telefonisch onbereikbaar?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: brocasef - tecfidera telefonisch onbereikbaar?

Bericht door Toeter »

Bij mij komt de mylan dimethylfumaraat via de apotheek van het ziekenhuis.

Geen idee eigenlijk waarom niet via mijn eigen dorps-apotheek.

Ze komen langs en duwen het in de brievenbus, dus prima. Ik hoef nooit te bellen
Jessicah

Re: brocasef - tecfidera telefonisch onbereikbaar?

Bericht door Jessicah »

Als je wilt kun je Tecfidera of Dimethyl Fumeraat ook gewoon door je eigen apotheek laten bezorgen. Je neuroloog hoeft alleen maar het nieuwe recept naar je eigen apotheek te sturen en je laat Brocacef weten dat je ze niet meer nodig hebt.
Ik heb dat begin dit jaar gedaan en ik vond het veel handiger om zodoende alle medicijnen bij dezelfde apotheek te hebben en ook meer controle te hebben over de levering.

Inmiddels ga ik over tot andere medicatie, maar ik dacht dat het voor gebruikers wel handig was op te weten dat je helemaal niet verplicht bent om het via Brocacef of Benu geleverd te krijgen.
Klick

Re: brocasef - tecfidera telefonisch onbereikbaar?

Bericht door Klick »

@Jessicah bedankt voor je berichtje, ik ga dit overleggen met mijn neuroloog als ik haar weer spreek.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp