Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Contact

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Hmnieuw

Contact

Bericht door Hmnieuw »

Ik zou graag in contact willen komen met met mensen die ook ms hebben. Ik heb het er momenteel heel moeilijk mee
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 13 mei 2023, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst
Jelly

Re: Contact

Bericht door Jelly »

@Hmnieuw

Welkom op het forum!
Heb je allang de diagnose?
Hmnieuw

Re: Contact

Bericht door Hmnieuw »

Sinds 2004, maar momenteel heb ik het erg moeilijk
Jelly

Re: Contact

Bericht door Jelly »

@Hmnieuw
Wat kan ik voor je betekenen?
Hmnieuw

Re: Contact

Bericht door Hmnieuw »

Ik wil graag contact met je
Jelly

Re: Contact

Bericht door Jelly »

Je kunt hier op het forum alles delen,vertellen of vragen stellen.
Laatst gewijzigd door Jelly op 13 mei 2023, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmnieuw

Re: Contact

Bericht door Hmnieuw »

Dank je
Marina

Re: Contact

Bericht door Marina »

Hallo en welkom hier@Hmnieuw !

Zou je misschien iets meer willen vertellen over waar je het precies moeilijk mee hebt?

Of mocht je liever prive met mensen willen communiceren dan zou je een oproepje kunnen plaatsen in dit topic: viewforum.php?f=24

Sterkte!
Klick

Re: Contact

Bericht door Klick »

hi @Hmnieuw
welkom hier!!
hier kan iedereen met ms (of naasten) hun verhaal kwijt, niks is raar of gek.
hier voel je veel herkenning, er zijn hier ms-ers in alle fasen en van alle leeftijden.

er is bijna altijd wel iemand die ervaring heeft met wat voor de vraagsteller nieuw is. maar ook het simpel delen van je verhaal en herkenning vinden kan al waardevol zijn! iemand zonder ms kan onmogelijk precies snappen wat je voelt en hier is dat anders. hoewel niemand met ms gelijk is is het gevoel wat we erbij hebben wel vaak gelijk.

dat je het er moeilijk mee hebt is echt niet raar. het is continu het zoeken naar de grens enz enz continu die onzekerheid, we hebben er allemaal last van.

kortom deel je verhaal als je dat wilt, voel je vrij!

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Chuck

Re: Contact

Bericht door Chuck »

@Klick

Wat heb je dat in je vorige bericht mooi omschreven, en helaas de waarheid, ik word er emotioneel van, zoals je het verwoord, en bij het rechte eind hebt, ik bedoel, je omschrijft precies zoals het is :ja:

@Hmnieuw

Lucht je hart, en schrijf waar je mee zit :ja: , er zijn er vele die je raad en advies willen geven :ja: , en je aanhoren :ja: , niets is ons teveel of raar.

Steun en begrip, is zo belangrijk :ja: , en dat kan hier :ja: , we zitten allemaal helaas in het zelfde schuitje, dus schrijf op, wat je precies bedoeld en mee zit :ja:

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp