Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik wil mij even voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Hanife

Ik wil mij even voorstellen

Bericht door Hanife »

Hallo allen,
Ik ben echt een nieuweling. Ik geen idee hoeveel leden er zijn en hoe actief jullie zijn.
Ik ben Hanife. Ik heb sinds zomer 2006 Ms, ppms.
Sindsdien heb ik me altijd goed kunnen redden ik ben ook blijven werken. Ik woon in een appartement die geen aanpassingen behoeft. Ik heb een ligfiets met trap ondersteuner om naar mijn werk te gaan. Daar stap ik over op de rolstoel en ga naar mijn werkplek.
De wereld was geen speeltuin meer maar er was voldoende ruimte om te blijven spelen tot 22 januari. Toen heb ik mijn scheenbeen gebroken en ben opeens volledig bedlegerig,stoel legering, volledig afhankelijk van anderen geworden. Omdat de artsen of het ziekenhuis niet voorzorgsmaatregelen hebben genomen ondanks mijn waarschuwingen heb ik een vrij ernstige decubitus wond gekregen op mijn zitbeen.
Ik heb onder MS Regulier mijn verhaal en mijn vraag, naar Julie ervaring, geplaatst.
Graag hoor ik tips of over een integraal programma waarbij wond genezing en mobiliteit samen kunnen.

Hanife
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Ik wil mij even voorstellen

Bericht door Qanuk00 »

Hoi @Hanife Welkom op ons forum! :knuffel:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp