Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

mri uitslag

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Klick

mri uitslag

Bericht door Klick »

weet iemand wat de huidige activiteit mag zijn voor de neuro een ander medicijn gaat voorstellen? dus hoeveel laesies erbij gekomen of gegroeid?

2016/2017 mocht er 1 laesie zijn bijgekomen, maar vind men dit nu goed genoeg? ik dacht dat er nu geen activiteit zichtbaar mag zijn
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Verschilt per neuroloog!

Mijn vorige neuroloog vond 1 vlekje in de paar jaar niet zo spannend.

Bij mijn huidige hoeft er niet eens een vlek te zien te zijn. Als je genoeg nieuwe klachten hebt, schaalt ze je op.
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

ik heb juist (door rita) minder klachten, maar miss waren de klachten voor rita ook wel erger door die activiteit 🤷‍♀️

ik ken ik mijn huidige neuroloog nog niet goed genoeg om dit te weten. ben wel nieuwsgierig..
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Wanneer krijg je de uitslag?
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

over ander halve week
Steenbokje76

Re: mri uitslag

Bericht door Steenbokje76 »

@Klick

balen zeg! :-(

Ik heb je een pb gestuurd :knuffel:
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

@Steenbokje76 thnx! ik heb het al gelezen.. ben beetje druk met takken en bladeren 😂 antw komt er aan!
leeuwtje-nl

Re: mri uitslag

Bericht door leeuwtje-nl »

Bij mij geen nieuwe activiteit zichtbaar op 2 MRI's (hersenen en CWK), maar vanwege het klinische beeld toch een voorstel voor andere medicatie.
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl yep hier ook hersenen en cwk.
welke remmer gebruik je nu ook alweer? (viewtopic.php?p=232305&hilit=kesimpta#p232305.. gelezen) = gilenya
welk voorstel kreeg je (of welke middelen spreken je aan)? en waarom?
Laatst gewijzigd door Klick op 05 jul 2023, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
leeuwtje-nl

Re: mri uitslag

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik gebruik al 8 jaar Gilenya, kreeg nu de optie voor Ocrevus. Puur omdat dit net weer een andere invalshoek heeft op het remmen. Maar ik mag ook op Gilenya blijven. Ik ga nu eerst kijken of Fampyra mijn loopvermogen verbetert en blijf dus nog even op Gilenya.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp