Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

mri uitslag

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Hey @Klick

Heb je de uitslag al gehad?
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

@Toeter lief dat je het vraagt. nee nog niet, ben wel erg nieuwsgierig wat mijn neuroloog er van zegt…
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Heb je het verslag van de radioloog wel al gelezen dan?
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

@Toeter ja, dat wel. onrustig, wat laesies erbij (in hoofd en nek)en gegroeid enzo + een cyste in mn kaak (?? ga ik bespreken want blijkt er in 2021 ook al gezeten te hebben.) ik heb overigens qua laesies nergens last van gehad, maar die in mn nek vind ik een enge…

het enige waar ik last van had was de contrast.. dat mogen ze de volgende ronde wel overslaan. wat schieten ze ermee op? ja en dan weten ze of iets actief is (nu niet). als ik er geen last van heb doen ze er toch niks aan? dan hoeft t ook niet aangekleurd is mijn idee.

ik verwacht dus een gesprek over medicatie, gebruik nu tec dat werkte jaren lang heel goed.. stond stil dusdanig dat mijn vorige neuro dacht dat ik al sp was.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Shit dat is balen! Meerdere laesies! Wanneer spreek je de neuroloog?

Contrast is inderdaad een beetje twijfelachtig. Zeker als je de kennis meeneemt dat het ophoopt in je hersenen.

Wat voor last had jij?

https://msresearch.nl/ms-onderzoek/onde ... astmiddel/
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

na die contrast (die de hersenen in kan) ben ik extreem moe, altijd al gehad. normaal moest ik er 3 dagen van bijkomen. nu, met rita, duurde het 1 dag. maar ook gelijk bijna te moe om mn ene voet voor de ander te zetten…

@Toeter ik heb je pb gestuurd.;)
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Klick schreef: 13 jul 2023, 20:15
@Toeter ik heb je pb gestuurd.;)
Ik heb hem niet ontvangen @Klick!
Klick

Re: mri uitslag

Bericht door Klick »

@Toeter dat is gek! ik was hem ook kwijt tussen mijn berichten stond hij niet, dus ik heb hem (gelukkig) uit mijn geschiedenis kunnen vissen 😂

is het nu wel gelukt?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: mri uitslag

Bericht door Toeter »

Gelukt! Ik reageer later!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp