Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De allernieuwste stelt zich voor!

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Michiel_B

De allernieuwste stelt zich voor!

Bericht door Michiel_B »

Hallo,

Ik ben Michiel, mijn vrouw heeft ruim 20 jaar de diagnose (RR)MS gekregen. Dat is met alle beperkingen en kwalen van dien redelijk goed gegaan tot twee jaar geleden.

Inmiddels is de diagnose Secundair Progressief. In 2020 kon ze 500 meter lopen zonder hulpmiddel autorijden en met de juiste energiedosering licht huishoudelijk werk doen. We zitten we nu aan rollatoren, traplift, aangepaste fiets, robot stofzuiger 8-) en overal beugels in huis.

Ik kom graag meelezen en zal waar mogelijk mijn bijdragen plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Michiel
Jrs77

Re: De allernieuwste stelt zich voor!

Bericht door Jrs77 »

Welkom Michiel!
Wat naar dat het ineens snel gaat.
Klick

Re: De allernieuwste stelt zich voor!

Bericht door Klick »

welkom hier @Michiel_B !
voel je vrij :knuffel:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: De allernieuwste stelt zich voor!

Bericht door Qanuk00 »

@Michiel_B Welkom op het forum!

Heftig voor jullie dat het zo hard achteruit is gegaan! Wel herkenbaar, ik vanuit de rol van patiënt helaas. Hoe gaan jullie hier samen mee om?
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Michiel_B

Re: De allernieuwste stelt zich voor!

Bericht door Michiel_B »

Dank, daar zijn we een modus in aan het vinden. Ik vind het wel een om goed over hulpmiddelen na te denken. Beugels en zo is niet zo ingewikkeld maar we hebben inmiddels 3 rollators (1 boven, 1 beneden die ook achterop de driewielfiets past en een dikke rollator voor wat ruwer terrein). Mja een rolstoel is ook nodig en zo breidt het wagenpark zich uit :nerveus:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp