Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik stel me even voor

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Naro

Ik stel me even voor

Bericht door Naro »

Hallo, ik ben 20 jaar oud en kga vertellen hoe het bij mij begon.

Ongeveer een jaar geleden begon met een rare gevoel onder mn voeten, een soort opgezwollen dof gevoel. Ik had gebeden naar Jezus en werd genezen. Want de Woord van God zegt:

‘Wat u in mijn naam biddend vraagt, zal Ik doen. Want daardoor zal blijken hoe groot en machtig de Vader in Mij is.’
‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭13‬ ‭HTB‬‬
https://bible.com/bible/75/jhn.14.13.HTB

God komt zijn beloftes na.

Daarna ongeveer een maand geleden begon ik dubbel te zien aan de rechter kant het werd steeds meer en ik begon ook dubbel te zien wanneer ik smorgens wakker werd. Ik kreeg ook een raar gevoel aan mn linkerhand/-arm. Toen ben ik naar de spoed gegaan en ben ik voor 3 dagen opgenomen daar en heb ik via infuus cortizone/solymedrol gekregen voor 3 dagen lang. Toen mocht ik naar huis en stilletjes aan ging het beter met mij.

12/07 - 16/07: Ik voelde me beter, het dubbelzicht was stilletjes aan minder aan het worden, vooral smorgens voelde ik me beter en zag ik niet meer dubbel. Dat rare gevoel bij mijn linkerarm/hand was ook stilletjes aan het verdwijnen.

17/07: Dat rare gevoel aan mijn linkerarm was sterk aan het verminderen maar ik begon dat gevoel aan mijn rechterhand te voelen lichtjes, bij de vingertoppen vooral. Maar wel lichtjes.

18/07: Ik begon aan mijn rechterhand dat gevoel meer te voelen, vooral aan de vingertoppen, het doet geen pijn maar het voelt gewoon raar, dat gevoel dat je soms hebt aan je voet wanneer je smorgens een sok aantrekt. Of wanneer je bij de tandarts een prikje krijgt in je wang, dat gevoel soort van. Ik heb mijn huisdokter verwittigd en een berichtje gestuurd en gebeld naar mijn werk dat ik niet zal komen werken.
Ik ben uiteindelijk toch naar de spoed gegaan en daar werd mijn bloed afgenomen en werden er paar testjes uitgevoerd en ik mocht terug naar huis.

19/07: Dat rare gevoel bij mijn rechterhand wordt meer, het doet totaal geen pijn maar het voelt gewoon heel raar. Ook dat gevoel komt een beetje voor aan de rechterkant van mijn nek. Ook geen pijn maar gewoon een raar dof gevoel.

Nu gaat het goed met mij, het beste advies dat ik jullie allemaal kan geven is: geloof in Jezus, bid, lees de Woord van God. Je zult een schuilplaats vinden.

Jezus zei:
‘Wat u in mijn naam biddend vraagt, zal Ik doen. Want daardoor zal blijken hoe groot en machtig de Vader in Mij is.’
‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭13‬ ‭HTB‬‬
https://bible.com/bible/75/jhn.14.13.HTB
ronnie1969

Re: Ik stel me even voor

Bericht door ronnie1969 »

Amen
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Ik stel me even voor

Bericht door Qanuk00 »

Hoi @Naro, welkom op het forum.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: Ik stel me even voor

Bericht door Klick »

welkom @naro !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp