Dit is ook allemaal nieuw voor me!
Zit in een emotionele rollercoaster.
Ik ben irini .
Ben 57 woon samen heb een zoon van 23, en 2 bonuskinderen(35 en 40) die volwassen zijn.
4 katten en wilde egeltjes.
Was ZZper en heb mijn bedrijf moeten opgeven ivm. ziekte .
Ik ben al een jaar ziek en dacht dat ik een zware burn-out had.
3 maand geleden toen ik mijn bedrijf noodgedwongen moest sluiten hierdoor dacht ik na veel therapie ed. dat ik dan maar zou beginnen met vrijwilligerswerk.
De volgende dag had ik een schub..De helft van mijn gezicht mond en tong waren gevoelloos geworden.Ik ben naar de huisarts gegaan die vond het voorlopig niet nodig om naar de neuroloog te gaan.(men dacht dat ik een conversiestoornis had)
Ik was zo overstuur dat ik toen de volgende dag naar de tandarts ben gegaan en die snapte er al niets van en stuurde me direct door naar het ziekenhuis .
Heb toen een MRI gekregen en vandaar door naar neurologie.
Na de scan direct aan de predniselon en gelukkig is het meeste weer weggetrokken .Ik heb 2maand daarna vorige zaterdag een Mri van de rug gehad en vanmiddag uitslag gekregen maar nog niet bij de neuroloog geweest. Volgende week vrijdag weet ik pas welke vorm ik heb.
Het vervelende is dus dat je niets van snapt wat erin staat ik ging natuurlijk googelen en daar kwam ik tegen dat het waarschijnlijk progressief is .I k zit nu dus al 2 maand te wachten en wil zo graag aan de medicatie alles duurt zo lang en nu ik niets meer heb te doen alles zo lang duurt en ik zo gefrusteerd ben want op dit moment kan ik niet verder dan een paar 100 meter met stok lopen .Voel me zo verzwakt en moe en heb vreselijke stemmingswisselingen....en stress waardoor ik nog slechter ga lopen ......
Ik kijk veel op de facebookgroepen voor Mssers .En ik heb het er erg zwaar mee sorry!