Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Blixembosch en Livit

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Nessa

Blixembosch en Livit

Bericht door Nessa »

Heeft iemand ervaring met revalidatiecentrum Blixembosch in Eindhoven, de revalidatie-artsen daar en de vestiging van Livit bij Blixembosch?

Ik was afgelopen donderdag op hun locatie om bij Livit een Mollii suit te proberen. De vrouw die mij begeleidde vroeg naar mijn klachten en ik vertelde over het piriformis syndroom dat ik heb opgelopen nadat ik mijn evo kreeg. Ze heeft meegekeken, denkt dat mijn hakverhoging van de steunzolen inmiddels veel te hoog is en vraagt zich af of evo die ik nu heb, wel het beste is voor mij. Livit heeft een evo in het assortiment waarbij het scharnierpunt ter hoogte van de enkel zit, de Orteam. Mijn evo scharniert bij mijn hiel.

Ik moet binnenkort naar de revalidatie-arts in Breda. En die werkt met Buchrhornen, en die hebben die Orteam niet... Ik zit er dus aan te denken om naar Livit te gaan maar wellicht kan dat dus niet vanuit mijn eigen revalidatie-arts. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Billy

Re: Blixembosch en Livit

Bericht door Billy »

Ja ik :D

Maar dat is een verhaal van jaren... ik ben erg tevreden over de revalidatiearts bij Blixembosch. Het fijne is dat je dan een afspraak hebt met een heel team. De arts, fysio en ook meerdere orthopedische schoenmakers. We zijn begonnen met een evo bij Livit, maar die was echt veel te slap voor mij en ik zat veel te strak in mijn schoen. Volgende plan, orthopedische schoenen met EVO bij Buchrhornen. Daar ben ik totaal niet tevreden over, ik kon aangeven wat ik wilde, maar nee werd niets mee gedaan. Lang bezig geweest met proefschoenen en als we de definitieve zouden maken zou alles ineens goed komen. Niet dus, na de afspraak bij de arts moesten ze ook nieuwe maken. Nou die zijn ook zo de kliko in gegaan. Erg jammer van mijn eigen bijdrage, ik kwam er gewoon niet verder.

Nieuw plan, evo sowieso opgeven omdat het ook juist spasmen opwekt. Semi orthopedisch schoenen bij Livit. Ik loop er nu wel op, maar ook niet goed.

Nu ben ik weer bezig met orthopedische schoenen bij een andere schoenmaker.

Het fijne is dus dat de arts er bovenop blijft zitten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp