Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Berichten over de overgang van het MSweb.nl forum naar de MS.nl community
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

@marina: thanks! Ik heb me alleen aangemeld (dwz: ik heb mijn gegevens doorgegeven) om op de hoogte te worden gehouden. Dus die aanmelding staat ook weer los van het panel en de proeftuin, denk ik dan. :huh:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

@leeuwtje-nl en @Marina

Volgens mij klopt de uitleg van Marina, maar ik wil dit eerst even 100% checken bij de MSVN, die vraag staat nog uit.

Maar zover ik weet:
Je kunt je opgeven voor het panel, wat betekent dat je af en toe een mailing krijgt en indien gevraagd jouw mening erover kan geven.
De proeftuin wordt binnenkort aangekondigd, daar kun je je ook voor opgeven. Echter is dit maar voor een select groepje, om de onderwerpen van MS.nl alvast een boost te geven voordat het echt live gaat.

Als het goed is hebben jullie allemaal een mail gekregen van onze beheerder met daarin de laatste update.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik lees nog steeds alleen de woorden "panel" en "proeftuin". Mijn vraag is gericht op dit bericht:
Er is een nationaal belang bij de samenwerking van het Nationaal MS fonds en de MSVereniging Nederland, de initiatiefnemers van MS.nl.

De samenwerking tussen de verschillende partijen is een grote sprong vooruit en biedt kansen waar MS patiënten veel voordeel uit kunnen halen. Zo biedt de community op het nieuwe platform jou meer berichten en diepgaande (gepersonaliseerde) content, verbeterde vindbaarheid en meer privacy.

We nodigen jullie, trouwe bezoekers van het MSweb.nl forum,als eerste uit om berichten te plaatsen in de nieuwe community. Wil je op de hoogte blijven? Laat dan hier je gegevens achter: Er is een nationaal belang bij de samenwerking van het Nationaal MS fonds en de MS
Vereniging Nederland, de initiatiefnemers van MS.nl. De samenwerking tussen de
verschillende partijen is een grote sprong vooruit en biedt kansen waar MS patiënten veel
voordeel uit kunnen halen.

Zo biedt de community op het nieuwe platform jou meer
berichten en diepgaande (gepersonaliseerde) content, verbeterde vindbaarheid en meer privacy.
We nodigen jullie, trouwe bezoekers van het MSweb.nl forum, als eerste uit om berichten te plaatsen in de nieuwe community.

Wil je op de hoogte blijven? Laat dan hier je gegevens achter:
http://tinyurl.com/yhwf4yvx
Dit is toch geen panel? Heb ik dat goed? Dit is gekoppeld aan de proeftuin, maar nog niet de aanmelding hiervoor? Het woord "community" verwart me enorm, is dat MS.nl of het daaraan gekoppelde toekomstige forum?
AngelNoa

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door AngelNoa »

de mail die ik van de week kreeg vonc ik ook nog niet heel duidelijk. Het is de mail die denk ik iedereen hier gehad heeft. Wat mij ook weer niet duidlijk was; halverwege januari (had dan die paar dagen gewacht want dat is het onderhand al) krijgt iedereen hier weer een mail waarbij de melding zal staan dat de proeftuin bruikbaar is? En dat wij dan gezellig het nieuwe forum mogen openen zodat als de nieuwe site écht van start gaat er al gezellig dingen op het forum te lezen zijn zodat nieuwe mensen niet in een leeg forum komen? :confused:

je kunt ook gewoon een nieuw platform starten met een nieuw leef forum lijkt mij :weetniet:
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.
Theewater

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Theewater »

Het is al heel lang gelden dat ik ergens op gereageerd heb maar wel steeds meegelezen.
Als ik het team zie dat aan de ms.nl werkt en dan 2 communicatiemedewerkers daarin zie dan verbaasd het mij dat het kwa communicatie niet soepel verloopt, understatement. Wat betreft het stoppen van msweb forum is mijn verbazing nog groter; wat er nu gebeurd is oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
Sara

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Sara »

Interessant:

op Facebook wordt ons gevraagd om onderwerpen aan te geven die we niet op MS.nl willen missen. Of ze doelen op topics van het forum of artikelen op MSweb zelf is me niet helemaal duidelijk en ook niet wat ze ermee willen: content van MS.nl of inrichting van de 'gespreksonderwerpen'.

https://www.facebook.com/MSwebNL/posts/ ... 3pmddDJecl

Ik heb in ieder geval even gereageerd met weer een linkje naar dit topic :D
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Hoi @Sara
Er is zojuist een nieuwe update geplaatst, die mogelijk een antwoord geeft op je vraag.

MS.nl zal binnenkort een proeftuin starten met de huidige actieve forumgangers, om het forum "gesprekken" al wat aansluitende inhoud te geven voordat MS.nl live gaat. Jullie krijgen hier persoonlijk bericht van.

Goed overigens dat jullie hierop reageren! Dit onderwerp wordt namelijk nauwlettend gevolgd door de communicatiemanager en wordt met Toeter en mij besproken. Ik attendeer ze ook op onze bezwaren (wij spreken namens jullie).
Maar de projectmanager van MS.nl is degene die leading is. Heel vervelend, maar kennelijk werkt een verandering zo het beste. Niet alleen het forum, maar ook alle andere informatiebronnen op MS web, de MSVN en Nationaal MS Fonds moeten geïntegreerd gaan worden met MS.nl. Het is echt een huge job.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Nou, nog maar een laatste berichtje dan... Ik hoop velen van jullie terug te zien in de nieuwe community!
AngelNoa

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door AngelNoa »

ik sluit me daar bij aan; hopelijk wordt het wat! Tot ziens mensen en bedankt voor alle steun en hulp hier :hand: :bedankt:
Marina

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

En ook ik sluit me aan bij het bericht van leeuwtje-nl.

Ik zou willen zeggen: geef de nieuwe community een kans. Het belangrijkste blijft, in mijn ogen, dat we, hoe dan ook, doorgaan met de communicatie tussen lotgenoten en andere belanghebbenden. Of je nu bedenkingen hebt bij MS.nl of niet: laat die, belangrijke, communicatie niet verloren gaan!

Ik zal onder mijn oude naam verder gaan bij de nieuwe community. Ik hoop jullie ook, zodat we elkaar weer terug kunnen vinden.
Ik hoop tot ziens!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp