Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Berichten over de overgang van het MSweb.nl forum naar de MS.nl community
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Mss kunnen we allemaal dezelfde gebruikersnamen aanhouden als we overgaan naar het nieuwe platform.

Maar geen idee hoor of dat kan.
Zie onderste FAQ :zon:
https://www.ms.nl/veelgestelde-vragen-o ... van-msweb/
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Er is een nationaal belang bij de samenwerking van het Nationaal MS fonds en de MSVereniging Nederland, de initiatiefnemers van MS.nl.

De samenwerking tussen de verschillende partijen is een grote sprong vooruit en biedt kansen waar MS patiënten veel voordeel uit kunnen halen. Zo biedt de community op het nieuwe platform jou meer berichten en diepgaande (gepersonaliseerde) content, verbeterde vindbaarheid en meer privacy.

We nodigen jullie, trouwe bezoekers van het MSweb.nl forum,als eerste uit om berichten te plaatsen in de nieuwe community. Wil je op de hoogte blijven? Laat dan hier je gegevens achter: Er is een nationaal belang bij de samenwerking van het Nationaal MS fonds en de MS
Vereniging Nederland, de initiatiefnemers van MS.nl. De samenwerking tussen de
verschillende partijen is een grote sprong vooruit en biedt kansen waar MS patiënten veel
voordeel uit kunnen halen.

Zo biedt de community op het nieuwe platform jou meer
berichten en diepgaande (gepersonaliseerde) content, verbeterde vindbaarheid en meer privacy.
We nodigen jullie, trouwe bezoekers van het MSweb.nl forum, als eerste uit om berichten te plaatsen in de nieuwe community.

Wil je op de hoogte blijven? Laat dan hier je gegevens achter:
http://tinyurl.com/yhwf4yvx
Je moet echter wel je gegevens invullen als je op de hoogte wilt blijven van een anoniem forum.... :confused:
Steenbokje76

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Steenbokje76 »

@leeuwtje-nl
Ik heb mijn gegevens gewoon ingevuld om op de hoogte te blijven
Er staat dat de gegevens vertrouwelijk behandeld worden en daar ga ik gewoon van uit.

Tegenwoordig laten we bij zoveel instanties en óf websites/webshops onze gegevens achter, dat niet meer te tracken valt hoe ze ermee omgaan.
En ook niet alle gegevens lekken zijn te voorkomen, daar waar mensen werken.

Maar als je er geen goed gevoel bij hebt, dan moet je het niet doen.

Fijne dagen allemaal!
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

@leeuwtje-nl
Een van de redenen van het oprichten van MS.nl is juist de beter beveiligde omgeving . MS Web Forum is minder stabiel heb ik begrepen, vandaar dat ze dit ook expliciet benoemen in hun kennismaking.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Panel MS.nl

Bericht door Marina »

Aan degenen die zich hebben aangemeld voor het panel van MS.nl:

hebben jullie al een reactie gekregen op jullie aanmelding? Ik nog niet namelijk en wil even checken of ik de enige ben.
Viridis

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Viridis »

Ik heb me aangemeld maar ook nog niets ontvangen.
Jelly

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Jelly »

@Marina

Ik heb mij ook aangemeld maar ook nog niets ontvangen.
Marina

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Marina »

Bedank voor jullie reacties @Viridis en @Jelly :thumbup:
Dan wacht ik nog even af voor ik contact op ga nemen met MS.nl.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door Qanuk00 »

Ik ervaar hetzelfde :p

Ik verwacht tussen volgende week en eind maart toch wel een stroomversnelling aan informatie.
Voor nu wordt er heel actief afgestemd om zo goed mogelijk de lucht in te gaan straks. Onze input is dus echt van belang en zal ook meespelen in de opzet naar de nieuwe community.

Afwachten dus maar .... het is net MS :ogen:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
leeuwtje-nl

Re: Per 1 februari 2024 stopt het MSweb forum

Bericht door leeuwtje-nl »

Vanaf half januari kun jij je via een speciaal formulier aanmelden voor de proeftuin van de community op MS.nl.
Waar heb ik me dan onlangs voor aangemeld? Is het panel niet hetzelfde als de proeftuin??
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp